Jom Tengok : Lukisan 3D, Jom Cuba!

Assalamualaikum...
Salam muhibbah.. Sapa ada amek subjek pendidikan seni masa SPM dulu ataupun ada adik2 yang amek seni untuk SPM tahun ni ataupun tahun depan? hehe .. hgpa mesti minat melukis kan? Pernah dak lukis lukisan2 3D? Cuba tgok gambaq2 kat bawah ni... Stail kot.. Lepas ni aku pun nak try la buat mcm depa ni... Menarik btoi. Nampak btoi2 timbui.. 














Amacam? Boleh dak buat mcm lukisan2 kat atas ni? hehe.. Jom try jom.. Kalau hgpa buat jadi, n nampak mcm 3D btoi, hgpa tunjuk kat aku.. nnt aku bagi hadiah.. hehe..serius ni..Hgpa try tau... :D Thats about it..

Assalamualaikum.


****************
Jemput Komen.
 

Kimi Jamai | Building Me. Copyright © 2008-2014 | Powered by Blogger