Jom Tengok: Camnalah Adik2 Ni Bleh Tersepit Kat Situ.

By Kimi Jamai - January 25, 2013

Assalamualaikum..
Salam muhibbah... Aku ni dulu masa kecik2 agak nakailah jugak(kesilapan disitu.Sangat nakal sebenarnya.. mehmehmeh) .. panjat sana,panjat sini, lompat situ, lompat sana, kencing sini, kencing sana, dan macam2 lagilah benda yang aku buat masa kecik2 dulu...   Aku ingat lagi dulu, kaki aku selalu tersangkut kat celah2 kerusi kayu punya jaring2 tu.. Pastu bila xreti nak keluarkan balik, nanges. Tu masa zaman aku kecik2 dulu.. Budak2 zaman sekarang ni lagi ganas hgpa tau dak... Aku dulu kira ok la lagi, tersangkut kaki.. Budak2 sekarang, ada yang tersangkut kepala kat celah2 kerusi.. Apadia? xpercaya? xtau cena rupa tersangkut tu? tgok ni..










Don't worry, budak yg tersepit tu selamat dikeluarkan..Benda ni xpelik pun sebenaqnya kan? biasalah budak2.. Sebab tu kena ada orang dewasa untuk awasi depa... Aku harap nnt anak2 aku xdala yg p buh kepala depa dalam benda2 yg pelik2 sangat.. n aku jugak  ada jumpa satu video kat youtube..





Ish3...nasib baik boleh bawak keluaq.. kalau x, jenuh la nak hangkut kerusi balik rumah kan..  Tang mana depa dapat idea nak masukkan kepala celah tu pun eden tatau la.. Nak kata tiru from TV, rasanya xpernah lagi aku tgok kat TV.. Maybe rasa curious kot..Budak2 kan?. Sekali lagi nak habaq, budak2 yang tersepit kepala celah2 kerusi tu masing2 berjaya diselamatkan..Xda sapa yang cedera pun k... Tu ja aku nak kongsi :) Kalau ada pengalaman tersepit celah2 kerusi jugak, habaq mai la noh...

Assalamualaikum

****************
Jemput Komen

  • Share:

You Might Also Like

17 Org Buat Aku Senyum

  1. budak budak sekarang advance . dah tak macam zaman kita kita dulu . kalau dulu budak panjat pokok tu kira bagus laa . sekarang ni style budak budak lain bebenor . yang peliknya , masukkan kepala tu boleh , tapi kenapa bila nak keluarkan balik tak boleh ? ? hahah :D

    ReplyDelete
    Replies
    1. ntah la shidah... pelik jgak cemana bleh masuk tapi xleh bawak keluaq.. haha... shidah jgn dok try plak noh.. keh3..

      Delete
  2. ishh, nasib baik boleh keluar. kalau tak -.-

    ReplyDelete
    Replies
    1. kalau x, alamatnya dapat kerusi free la.. hehe..

      Delete
  3. hehehehehe...budak2 sekarang memang lasak..macam2 dorang boleh buat..btw,nak inform kathy dah follow blog ni,balas kunjungan awak ke blog kathy
    http://coretanhatikathy.blogspot.com

    ReplyDelete
  4. kahkah kahkkah .. huhu .. suko selok .. pgak sian gop .. hehe .. tu la nakal kemain .. :P

    ReplyDelete
    Replies
    1. keh3.. tula.. nok gelok serba salah seroo.. hehe..

      Delete
  5. budak2 kita tak boleh nak jangka permainan diorang, ada2 jer kerjanya..:)

    ReplyDelete
  6. ganasnya budak zaman skrg ni, mcm2 hal berlaku berkaitan hal tersepit ni, sering masuk akhbar.

    ReplyDelete
  7. La, duk tak duk p sangkut pala kat situ. Haih, budak budak. Baik p tolong mak sidai baju :p

    Takpa, asalkan selamatt dah.

    P/s : kimi, hang jangan try mcm adik tu tau. :p

    ReplyDelete
    Replies
    1. haha.. aku xtry aih mcm tu.. tapi kalau hg nak mintak tolong aku sumbatkan kpala hg , aku on ja.. haha :P

      Delete
  8. mesti budak tu trauma dengan kerusi sekolah nanti huhuhu :(

    ReplyDelete

Komen jangan tak komen.. Makaseh :D