Sembang2: Keputusan Pemenang Anugerah Juara Lagu 27 (AJL 27)

By Kimi Jamai - January 06, 2013

Assalamualaikum..
Salam muhibbah...  Sihatkah anda masa dok baca entry ni? hehe.. Kalau sihat ucap apa?? Alhamdulillah... :) Kalau xsihat, moga2 diberikan kesembuhanla untuk hgpa k..  Aku dah tukaq lagi template baru.. perasan dak? hehe.. Ok2,  aku nak kongsikan senarai pemenang AJL 27 yang berlangsung semalam tu (6 januari 2013).. Walaupun  xberkesempatan nak tengok, tapi aku dok ikut gak perkembangan Ajl tu semalam, kat twitter ja. Hehe.. So, berikut  adalah senarai pemenang AJL 27..




JUARA ANUGERAH JUARA LAGU 27
AIZAT/YUNA Terukir Di Bintang



TEMPAT KEDUA
Azlan & Typewriter - Idola



 TEMPAT KETIGA & VOKAL TERBAIK
Hafiz-Ku Akui



PERSEMBAHAN TERBAIK
Black&RJ-Teman Pengganti


Tahniah kepada semua pemenang! kepada yang xmenang tu jangan sedih..sumanya hebat2 sumanya sedap2, Cuma mungkin rezki je xda lagi..  Tu saja yang aku nak kongsikan..
Assalamualaikum.

  • Share:

You Might Also Like

5 Org Buat Aku Senyum

  1. haha tahniah congratz ! btw , nice header ! :D

    ReplyDelete
    Replies
    1. thanx shidah.. nnt saya edit untuk awak plak k.. :)

      Delete
  2. hafiz memang !! yeyeey :)
    btw . ceno exam ari tu , Kimi ?

    ReplyDelete
    Replies
    1. Cik wieda, eden dok exam lagi ni..hoho.. lagi 4 paper. doakan eden yo. :P

      Delete
  3. IN SYA ALLAH . semoga dapat result nnti yg gempak-2 !!

    ReplyDelete

Komen jangan tak komen.. Makaseh :D