Berita Kopi: Gempar Tanah Runtuh Di UPM

By Kimi Jamai - January 04, 2013

Assalamualaikum..
Salam muhibbah.. Petang td masa aku tengah dok menaip entry ni, roomate aku tetiba cakap " ada tanah runtuh la sebelah kolej kita". Aku pun tanya la dia kat mana dia nampak tu? pastu dia tunjuk la page kat fb yang ada gtau pasal tanah runtuh ni... Btul2 kat sebelah kolej aku ni.. Petang tadi kan hujan lebat gila, mungkin sebab tu kot boleh runtuh tanah2 tu.. Xdak nyawa yang terkorban atau sesapa yang tercedera, tapi beberapa buah motor rosak sebab kena hempap dengan tembok batu tepi kolej tu.. 


Sumber gambar: Facebook












Walaupun xsebesar mana pun tanah yang runtuh ni, tapi still ada rasa gerun gak.. Manala nak tau kot2 ni petanda nak ada tanah runtuh yang lagi besaq, Nauzubillah. Okeh, tu ja yang aku nak kongsi.

Assalamualaikum

  • Share:

You Might Also Like

2 Org Buat Aku Senyum

Komen jangan tak komen.. Makaseh :D