Video:Lelaki pukul isteri dalam lif - DAYUS

By Kimi Jamai - August 14, 2013


Assalamualaikum.
Salam muhibbah.. Tadi aku ternampak tweet seorang member aku yang berbunyi "Jantan Dayus is everywhere now". Mula2 aku x pelik sangatlah.. Kalau kat twitter ni xbleh nak pelik sangatlah kan.. Org sekarang nak g berak pun nak tweet kan.. hehe.. Tapi lepas tu, terus TL aku penuh dengan Tweet2 yg dok cakap pasai lelaki dayus la,lelaki xguna la.. Aku pun hairan bin aneh la.. Whats goin on ni? Awat suma pakat dok bash2 org laki malam ni? Lepastu aku ternampak page Says.com post pasai video seorang lelaki yg belasah isteri dia kat dalam lift.. Baru lah aku paham awat kat Twitter tadi penuh dengan tweet2 yg menghentam lelaki.. Ni video dia..




Memang sangat melampaulah apa yg laki tu buat kat isteri dia.. Dah la dia belasah tu dekat depan anak2.. Aduhai.. Menurut sumber yang aku baca, benda ni berlaku 12 Julai yg lepas dekat Hospital di Bandar Perda, Bukit Mertajam.. Dikatakan, puncanya adalah salah sorang anak mangsa xnak ikut lelaki tu balik.. Anak2 depa baru berusia Empat dengan Lima tahun.. Dan sekarang ni suspek tengah di cari polis.. 

Biaq btoi? Xkan sebab anak xnak ikut balik ja, bini dibelasah sampai mcm tu sekali.. Mungkin depa ada masalah lain yg xdapat dikongsikan oleh si mangsa, tapi walau apapun masalah tu, aku rasa tindakan membelasah seorang wanita sampai sepak terajang mcm tu sekali adalah sangat2 tak btol.. Apatah lagi its your wife.. Aku xnak lah komen lebih2, tapi.. ish.. Teruk kot dia belasah tu.. Harap2 nnt aku xkan buat kat bini aku mcmtu.. Nauzubillah.. Ok, tu saja yg aku nak kongsikan.. 

Assalamualaikum.
*******************
Jemput Komen

  • Share:

You Might Also Like

0 Org Buat Aku Senyum

Komen jangan tak komen.. Makaseh :D