Pengalaman: Aiskacang Raya 13.

Assalamualaikum.
Beberapa hari yg lepas member rapat asasi aku dulu datang ke SP sebab ada urusan kat Penang.. Nama dia Aiman. Dia mai tidoq rumah member aku yang sorang lagi, Paan...Depa dua org ni satu geng dengan aku la, siap ada kumpulan nyanyi2(ABC Aiskacang) lagi.. Hehe.. So, alang2 si Aiman tu dah ada kat SP ni, bleh la kami lepak sama2.. Aku pun join tidoq rumah Paan.. First day, kami p Pendang kampung Paan.. Depa ada buat makan2 sikit.. Lepas makan, kami pun p la membajetkan diri kami kat tepi sawah kat situ.. Cantik weh view dia.. Hijau sedap mata memandang... Nak tengok dak kami terbajet-kan diri? Hah? nak tengok? ok2 oklah.. oklah.. Meh tengok.. keh3..









Kuh3... amacam? ada rasa loya2 hidung x tengok kami berpoyo tu.. ala, bukan selalu nak buat aktiviti cmni... Sedekad sekali ja.. haha.. Okeh, tu saja.. Cincau ciau dulu yer.. Nah tengok video bawah ni.. :P 


Assalamualaikum.
****************
Jemput Komen
 

Kimi Jamai | Building Me. Copyright © 2008-2014 | Powered by Blogger