Pengalaman: Original Song Bintang Hati

By Kimi Jamai - August 21, 2013



Assalamualaikum.
Salam muihibbah.. Aku ada sorang member yang pandai dan minat dalam bidang buat2 lagu.. Nama dia Haikal.. Dah lama dah dia gtau dia ada buatkan beberapa buah lagu untuk aku *terasa seperti retis sebentar.. Dush!! toksah dok berangan la kimi oi.. Haha.. So, dia ada buat beberapa buah lagu untuk aku cumanya, xdak masa yg sesuai untuk direkodkan lagu2 tu.. Hehe.. Sebelum ni cuti masing2 berbeza.. Bila dah sama2 cuti raya ni, pakat2 nak beraya plak.. Raya tahun ni act raya yg paling banyak aku berjalan.. Start dari first day raya sampailah ke semalam.. haha.. Esok nak p kulim plak Insha Allah *Alamak terlari topik plak dah.. kuikuikui.. Beberapa hari yg lepas kami dua2 nekad untuk record gak satu lagu.. Hehe.. Tapi lagu yg satu ni aku just menyibuk2 masuk ja.. haha.. Haikal tu kata dia segan nak nyanyi sorang2.. So, apakah hasilnya? Jemputlah tahan telinga dengaq kami melalak yer..


Haha.. Silalah berikan komen2 dan kritikan ikhlas supaya kami masing2 dapat improve apa yg patut dan kurangkan apa yg patut dikurangkan.. Orait, tu saja untuk kali ni.. Harap sumanya baik2 saja.. 

Assalamualaikum.
****************
Jemput Komen

  • Share:

You Might Also Like

0 Org Buat Aku Senyum