Pengalaman: Raya Pertama Kali Ni!

Assalamualaikum.
Salam muhibbah. Salam Aidilfitri kengkawan sekalian.. Maaf zahir dan batin atas segala salah n silap kalau ada terkasaq bahasa dan sebagainya noh.. Semoga ceria2 selalu time raya2 ni k.. Xmau sedih2 muncung2 k.. Senyum dan p kutip duit raya banyak2.. Haha.. Untuk keluarga aku tahun ni, raya pertama memang meriah.. Semua ahli keluarga aku termasuk suami2 kakak2 aku pun ada sekali.. Semua sekali ada 12 orang raya kali ni.. haha.. Meh ler tengok gelagat kami time nak amek gambaq family ni.. Aku yg tukang amek gambaqnya, saja aku rekod sikit.. Hoho.. Tema kami tahun ni mcm biasalah, temanya "Xdak Tema".. Haha.. Pakat pakai ja kaler apa pun...


video



Ni gambaq family tahun ni..

Orait,  raya2 jugak, jgn lupa jaga diri jaga family k.. Jgn bawak keta laju2, ingat kat mak pak, suami/isteri/anak2/adik beradik yg dok syg kat kita tu.. Hehe.. Wokeh, selamat hari lebaran sekali daripada aku.

Kimi Jamai

Assalamualaikum.
********************
Jemput Komen


 

Kimi Jamai | Building Me. Copyright © 2008-2014 | Powered by Blogger