Pengalaman: Menerjah Open House Gadis2 Penang

By Kimi Jamai - August 11, 2013

Assalamualaikum.
Salam Muhibbah.. Siang tadi aku ngan member aku yg dua alam tu ( Mix chinese malay bernama paan) berkesempatan untuk p ke rumah dua org gadis hotsentapp penang for their open house.. Rumah pertama kami p rumah papat. Papat ni member masa asasi dulu.. Setelah sekian lama terpisah, akhirnya bertemu jua kami *tudia ayat mintak penampaq pendekar mustar.. Tapi nak sampai ke rumah papat tu mmg sempatlah kami sesat sampai ke mana ntah.. Maklumlah xpernah jejak kaki lagi kat rumah papat.. Tapi kesesatan kami tu berbaloi sebab kat rumah papat tu papat sediakan Mee Kuah paling sedap serata tanjungg.. haha.. Menurut papat, dulu ayah dia ada juai makan2 n mee kuah tu mmg specialty dia.. 

Lepas ke rumah papat, kami singgah plak open house kedua yg kami xrancang pun sebenaqnya nak p, tapi dah kebetulan tuan rumah tu mmg ada buat open house jgak harini, n kami pun mmg dah dok ada kat area2 tu, so kami dengan malu2 tenuknya p lah ke rumah gadis berkenaan. Namanya Afiqah.. Afiqah ngan papat ni dulu classmate aku ngan paan..Cuma dulu mmg boleh bilang dengan jari sebelah tangan ja jumlah perkataan yg kami pernah ungkapkan to each other*Tudiaa over!.. Tu yg malu2 tenuk sikit tu nak p..hehe.. Tapi p jugak.. n makan Lomang dengan rendang warna kelabu kekuningan.. Sebenaqnya aku xpernah tengok rendang warna tu, tapi aku bantai makan buat donno jer.. hoho.. malas nak tanya banyak.. titew maluww.. :P Haha.. lepas makan kat rumah afiqah tu, kami pun berangkatlah pulang...  Nah sedikit gambaq yg sempat diamek tadi..





Fuhh, raya kali ni mmg aku dok beraya jauh2 ja.. haha...Rumah yg dekat2 baru sempat p sebuah ja.. xpa, org malaysia kan raya sebulan, so banyak lagi time nak berjalan.. hehe..Orait, tu saja yg aku nak kongsikan kali ni.. Until next time.. 

Assalamualaikum.
****************
Jemput Komen

  • Share:

You Might Also Like

0 Org Buat Aku Senyum

Komen jangan tak komen.. Makaseh :D