Pengalaman: Rezki YES 4G?

By Kimi Jamai - August 03, 2013

Assalamualaikum.
Salam muhibbah..  Haritu internet rumah aku ada lah problem sikit.. Xdapat nak connect ke internet selama beberapa hari.. So, aku pun keluarkanlah broadband Yes aku untuk aku connect internet.. Aku pun dah lupa kredit broadband aku tu ada berapa, so aku cek la dulu.. Ok, ada RM10 Balance & RM0.99 Rebate.. Oklah tu kan? cukuplah setakat nak bukak2 blog, fb, twitter n instag.. Aku pun surf the net using my Yes 4g broadband.. Bila dah surf internet tu, niat asal mula2 memanglah setakat nak bukak2 blog, fb, twitter n instag ja.. Tapi bila dah online tu, mmg melalut sampai ke Youtube la kan.. Bukak Smosh, RWJ, Nigahiga dan banyak lagi lah..Xsedaq kata diri ni dok guna broadband.. Lepas tu, bila dah terasa macam lama yg lain macam ja dok tengok Youtube ni, terasa nak cek baki Yes aku... Bukak2, agak terkejut bercampuq bahagia bila tengok2 baki aku, masih sama.. Xbergerak mahupun berganjak, not even a single sen...


Sampai ke harini still balance aku tu xberganjak.. Adakah aku sorang ja yg kena ni? atau memang suma pengguna YES 4G are facing the same thing.. Adakah Yes sedang bagi kredit raya kepada pengguna2nya? haha.. Papepun, aku anggap ni rezki lah kan.. hehe.. Orait, tu sja yg nak dikongsikan kali ni.. 

Assalamualaikum.
****************
Jemput Komen 

  • Share:

You Might Also Like

0 Org Buat Aku Senyum

Komen jangan tak komen.. Makaseh :D