Pengalaman: Berita Daripada Komli n Digi WWWOW Award.

By Kimi Jamai - May 13, 2013

Assalamualaikum.
Salam muhibbah.. Hari ni sangat meletihkan.. Jadual penuh, lepas tu ada test n then ada a few other things yang nak kena uruskan.. So, agak lotih sikit.. Sikit jelah.. Hehe.. Nasib baiklah balik2 ja bilik.. Bukak email, dapat beberapa berita gembira.. Hehe.. Berita first,  dapat email daripada company pengiklanan Komli.. Haritu aku ada hantar permohonan nak jadi publisher depa, and arini depa reply mintak maklumat tambahan.. Kiranya permohonan aku diterima la kot kan? Haha.. Kalau diterima, Alhamdulillah.. Dengaq kata Komli ni earnings dia lagi masyukk daripada Nuffnang.. Hehe..  


Berita yang kedua plak datangnya daripada DIGI WWWOW Award.. Depa hantaq email ajak aku n adik aku untuk datang ke pelancaran DIGI WWWOW Award 2013.. Depa jemput kami sebab tahun lepas kami amek bahagian dalam award ni.. Saja depa nak memeriahkan lagi majlis ni.. Malangnya aku rasa, kami terpaksa tolak kot.. Yelah, iman ada kat Kedah sana nuu, mmg xla dia nak datang KL semata mata nak lunch.. Haha.. Aku plak agak sibuk dengan urusan pelajaran..So, rasanya x pergilah kot.. Email dah dihantar kepada pihak Digi.. Terima kasih atas jemputan tu.. n maaf sebab xdapat hadir sama.. 



So, itulah dua berita yang sedikit sebanyak menghilangkan letih aku harini.. Hehe.. Harapnya, lepas ni lebih banyak peluang terbuka untuk aku yg noob ni..at least boleh aku belajaq benda2 baru lagi.. So, itu sajalah yang aku nak kongsikan untuk kali ni.. Btw, test bahasa thai harini susah nak mampuih ooi.. haha.. XD Tapi dah lepas dah pun, so redha jelah dengan result dia nnt.. Orait, thats it..


Assalamualaikum
****************
Jemput Komen

  • Share:

You Might Also Like

9 Org Buat Aku Senyum

  1. fyna pun guna komli. best sikit. sbb guna usd kan.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Hehe... lepas ni bleh la fyna bagi tunjuk ajar yer.. :D

      Delete
  2. Hey, I think your website might be having browser compatibility issues.
    When I look at your website in Chrome, it looks fine but when
    opening in Internet Explorer, it has some overlapping.

    I just wanted to give you a quick heads up!
    Other then that, very good blog!

    Also visit my website :: dry scalp treatments

    ReplyDelete
  3. Replies
    1. Hoho.. terima kasih incik titan yang femes n hensem.. XD Lepas ni bleh bagi tunjuk ajar yer..

      Delete
  4. somi mak pun dpt jemputan jugak ke majlis ni tak tahulah nak pegi atau tak hehe

    ReplyDelete
    Replies
    1. Hehehe.. nnt kalau makdara p, kongsilah sikit cerita na.. XD

      Delete

Komen jangan tak komen.. Makaseh :D