Sembang2: Entry Random Campuq Video

By Kimi Jamai - May 29, 2013

Assalamualaikum..
Salam muhibbah.. Semalam, aku n kawan2 batch aku suma pakat bertungkus lumus, berpenat lelah, bersengkang mata n memerah otak untuk siapkan satu assignment ni. Assignment ni adalah untuk subjek kegemaran dan kegeraman kami semua.. Haha.. Subjek Prose.. Aku mulakan kerja aku seawal jam 5 petang semalam.. Buat sikit2.. Secubit demi secubit.. Siang berganti malam, aku pergi turun beli makan jap... n lepas tu, makan sambil tengok cerita kartun sat.. n then sambung balik dengan kerja yg sangat menyeronokkan tu *sarcasm padat.. Huruf demi huruf aku taip, diselangi dengan twitter dan facebook yg melembabkan lagi proses penyiapan assignment aku.. Taip punya taip aku pun sampailah ke soalan terakhir untuk assignment tu.. Lenguh belakang taktau nak kata laa.. Teguk ayaq sat, tengok jam kat handphone dah pukul 4.. Aku teruskan dengan soalan terakhir tu.. Beberapa ribu detik kemudian dengan tidak semena menanya *BM fail, kerja aku pun berjaya disiapkan! Thats the last of this semester.. Xdak assignment lagi dah! Ringan.. Ringan terasa otak n bahu ni.



Entry kali ni mmg semata mata nak gtau hgpa yg aku dah xdak assignment lagi dah..Semuanya dah habis.. Dah siap.. dah habis dibuat..Hehe.. Minggu depan dapat balik rumah untuk cuti study week.. Adohai rumah tercinta, lama gila dah x balik.. Rindu gila kat peti ais, kipas, TV, karpet, cadar tilam, pintu belakang bilik.. Hoi! hg x rindu mak abah hg ka?  Ohh, mak abah sentiasa ada kat dalam hati ni ha.. Sentiasa ada dalam doa n sentiasa ada dalam ingatan..  ni nak habaq kat hgpa, aku ada bela sekoq kucing ni, nama dia Si Bengkok, setiap kali aku balik ke rumah, aku akan lupa yg aku ada kucing.. So, bila aku jejak kaki kat rumah, n ternampak Bengkok, aku akan "Woii Bengkok!! aku lupa truih kat hg!!Sori noh!" Seriusly, setiap kali balik mmg aku akan terkejut tengok Bengkok..

Gambar Selingan yang Xdak Kena Mengena dengan topik

And ni aku ada nak kongsikan video untuk pertandingan nasyid yang aku masuk hari tu.. Video2 yang sebelumnya tu aku mmg xdapat nak trace langsung dah..So, hgpa dengaq lah noh kumpulan aku punya nasyid yang dah mcm One Direction ni.. Kalau nak tau kisah disebalik Pertandingan nasyid ni, boleh baca kat entri ni.

  
Boleh cam x aku yg mana satu?


Worait, tu sajalah yg nak aku kongsikan.. n haaa, tadi aku cek email n dapat satu email daripada Zalora yg ajak aku jadi affiliate untuk produk depa.. Depa nak pasang iklan kat blog aku ni..Rasanya ok kot noh.. Tapi xsettle lagi urusan2nya.. Masih dalam proses.. Alhamdulillah,satu satu peluang dapat.. :) Doakan aku terus sukses k... Tudiaaa, gila random entry aku kali ni... Haha.. Oklah hgpa, semoga hgpa tenang selalu..

Assalamualaikum.
******************
Jemput Komen


  • Share:

You Might Also Like

5 Org Buat Aku Senyum

  1. tuuudiia ! sampai ke subuh buat assignment ! good kimi . hee . nasib baik Bengkok tu kucing , kalau dia manusia , kompom dia sedih . haha

    #video dah diremove ke ? ?

    ReplyDelete
    Replies
    1. Video xkeluaq ek kat shida? ala.. sori na.. maybe member kimi buat pivate kot... len kali na..

      Delete
  2. mmg syok kalau kerja dah habis :) rasa lapang otak , tak yah nak pikir lebih-2 . mana video ? alah , baru nak tgok

    ReplyDelete

Komen jangan tak komen.. Makaseh :D