Sembang2: Jom Try Masuk Pertandingan Menulis Novel DBP.

Assalamualaikum..
Salam muhibbah.. Ni aku ada satu peluang menarik nak share dengan hgpa2 yang berbakat dalam bidang penulisan. Berbakat dan berminat. Hehe.. Haritu member aku ada tunjukkan satu iklan ni.. Dalam iklan tu kata, DBP tengah mengadakan pertandingan menulis novel. Novel remaja dan kanak2.. Hadiah dia mmg agak kaching kaching jugak laa.. haha.. Maybe ada antara hgpa yang nak mencuba nasib, inilah masanya! 



Aku nak cuba gak, tapi malas bebenau nak menaip novel... Haha.. Tengoklah cmna nnt.. Aku ada cari maklumat sikit tentang pertandingan ni.. and luckily aku terjumpa borang penyertaan dan peraturan untuk pertandingan ni..So, kepada hgpa2 yang berminat nak cuba try test nasib hgpa, bolehla rujuk maklumat kat bawah ni.. atau p ke website ni :)

Klik untuk tumbesaran

Klik untuk tumbesaran

Klik untuk tumbesaran

Klik untuk tumbesaran

Hgpa boleh amek borang tu.. Just klik kat borang2 kat atas ni, n then right klik, lepastu just save image ja k.. :) Cubalah masuk.. Manalah nak tau rezki hgpa.. Boleh belanja aku bekalan Coki2 sepanjang hayat.. Haha.. RM 7000 kot.. :D Kalau ada yang nak cuba, semoga berjaya k.. Orait.. tu saja rasanya aku nak habaq kat hgpa. Eh jap, kepada kwn2 lepasan SPM n STPM, sila habaq hgpa dapat masuk U mana k.. haha.. kalau dapat UPM, lagilah kena habaq.. haha.. Orait tu saja..



Assalamualaikum
*****************
Jemput Komen

 

Kimi Jamai | Building Me. Copyright © 2008-2014 | Powered by Blogger