Jom Tengok: Muka Dok Tahan Apa Ni?

Assalamualaikum.
Salam muhibbah.. Tinggal beberapa hari ja lagi nak sampai ke Pilihanraya Umum 13. Facebook dah jadi medan peperangan politik dah.. Bukak2 facebook, penuh dengan isu2 politik yg entah betul entah salah, susah nak letakkan kepercayaan kat mana2 isu yg dikeluarkan untuk beberapa hari ni.. Kepada yg boleh mengundi n bakal mengundi nanti, selamat mengundi yer... Fikirlah sehabis baik n fikirkanlah untuk anak cucu generasi akan datang yer.. Kepada yang belum boleh mengundi sebab x cukup umur macam aku ni, kita lihat dan belajar dari PRU13, nnt bila kita dah boleh mengundi, kita gunakanlah kuasa kita sebaik mungkin.

Ok, enough with that.. Sebenaqnya aku nak kongiskan benda lawak dengan hgpa ni.. Tadi aku dok selak2 kat facebook, dalam lambakan isu2 politik, aku ternampak gambaq muka2 penerjun sukan Olimpik yg lawak2.. Tersedak sat aku tengok tadi.. Haha.. Nah aku bagi hgpa plak tersedak! Jom tengok..



















Hahaha.. terasa jahat la plak aku kongsikan gambaq2 depa dok buat muka cmni.. Tapi mmg lawak kan? ada yg macam dok tahan sembelit, ada yg macam kena sengat anai2..Alah, muka aku pun kalau dok terjun mcm depa ni, tobat lagi teruk punya.. XD Papepun, this is just for fun.. Ehhh.. jap.. ada satu lagi.



Haha..Ok, tu ja untuk kali ni..Selamat mengundi sekali lagi buat yg boleh mengundi k..
Assalamualaikum.
******************
Jemput Komen
 

Kimi Jamai | Building Me. Copyright © 2008-2014 | Powered by Blogger