Jom Tengok: Muka Dok Tahan Apa Ni?

By Kimi Jamai - May 03, 2013

Assalamualaikum.
Salam muhibbah.. Tinggal beberapa hari ja lagi nak sampai ke Pilihanraya Umum 13. Facebook dah jadi medan peperangan politik dah.. Bukak2 facebook, penuh dengan isu2 politik yg entah betul entah salah, susah nak letakkan kepercayaan kat mana2 isu yg dikeluarkan untuk beberapa hari ni.. Kepada yg boleh mengundi n bakal mengundi nanti, selamat mengundi yer... Fikirlah sehabis baik n fikirkanlah untuk anak cucu generasi akan datang yer.. Kepada yang belum boleh mengundi sebab x cukup umur macam aku ni, kita lihat dan belajar dari PRU13, nnt bila kita dah boleh mengundi, kita gunakanlah kuasa kita sebaik mungkin.

Ok, enough with that.. Sebenaqnya aku nak kongiskan benda lawak dengan hgpa ni.. Tadi aku dok selak2 kat facebook, dalam lambakan isu2 politik, aku ternampak gambaq muka2 penerjun sukan Olimpik yg lawak2.. Tersedak sat aku tengok tadi.. Haha.. Nah aku bagi hgpa plak tersedak! Jom tengok..



















Hahaha.. terasa jahat la plak aku kongsikan gambaq2 depa dok buat muka cmni.. Tapi mmg lawak kan? ada yg macam dok tahan sembelit, ada yg macam kena sengat anai2..Alah, muka aku pun kalau dok terjun mcm depa ni, tobat lagi teruk punya.. XD Papepun, this is just for fun.. Ehhh.. jap.. ada satu lagi.



Haha..Ok, tu ja untuk kali ni..Selamat mengundi sekali lagi buat yg boleh mengundi k..
Assalamualaikum.
******************
Jemput Komen

  • Share:

You Might Also Like

14 Org Buat Aku Senyum

  1. mmg lawak gila!!
    hahahahaha :))
    ang try terjun dlm kolam tgok kimi,aq nk tngok ok ke x mka ang..ekekekeke

    ReplyDelete
    Replies
    1. kalau aku mmg lagi teruk la jawabnya umi oi.. haha XD

      Delete
  2. bhahahahaha lawak habis ! nasib baik tak tersedak makan ayam ni . muka semua macam orang kena sembelit . yang girl pulak , macam teran nak beranak je :D

    ReplyDelete
    Replies
    1. kehkehkeh..nasib baik shida x tersedak.. XD

      Delete
  3. haiya, teruk gila muka2 tu semua..adoai..haha

    ReplyDelete
  4. hahaha memang jahat...jahat sungguh hahaha :p

    ReplyDelete
  5. Hahaha..kelakar Kimi. Semuanya tunjuk expresi tersumbat.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Hahaha.. teruk bebenau tersumbatnya tu kak.. XD

      Delete
  6. haha , ingatkan depa nak terjun or angkat berat . last-last , erkk =='

    ReplyDelete
    Replies
    1. Hahaha.. memang depa nak terjun pun wieda.. yg lastu tu ada org edit depa dok atas jamban.. kah3..

      Delete

Komen jangan tak komen.. Makaseh :D