Pengalaman: Apa Dah Jadi??

By Kimi Jamai - May 21, 2013

Assalamualaikum.
Salam muhibbah.. Sehari dua ni agak tersibukkan diri sikit.. Adalah sibuk itu n ini sikit.. Jadinya xberapa nak sempat nak menulis kat kedai kopi ni haa.. Sebenaqnya sekarang ni aku dok tengah buat assignments.. Tapi tetiba rasa boring n ada sikit mual2 nak muntah tengok assignments ni haa..tu pasal la nak menulis sikit kat sini.. Nak bagi hgpa mual sama.. Haha.. Dalam beberapa hari yang aku xdan nak update blog ni, ada beberapa benda yang dah jadi..Dah jadi kat blog, n kat aku la. So yang pertama sekali adalah.


1. Followers dah lebih seribu.

Untuk blogger yang noob n baru nak belajaq selok belok bonggol dan traffic lite dunia blogging mcm aku ni, dapat cekau followers seribu orang tu boleh dikira agak menggembangkan lobang hidung jugak la.. Haha.. walaupun dah belambak blogger lain yang ada followers berjuta-juta, tapi bagi aku, ni still satu benda yang menggembirakan.. Target/Azam blogging tahun ni dah tercapai.. Haha..Sebenaqnya, followers aku bertambah dengan mendadak ni sebab aku jadi sponsor untuk satu giveaway ni..So, kepada hgpa yang belum join lagi, meh la join yer.. Join kat sini!





2. Iklan Komli dah terpasang.
Iklan ni aku pasang 20 haribulan haritu.. N setakat ni masih di peringkat awal lagi la.. So, xnampak lagi apa2 hasilnya.. haha.. Nnt lama2 sikit baru ada hasil kot.. Harapnya lah ..Aku xberapa nak reti sangat la bab2 ni.. Mmg nak kena tanya pada depa2 yang pakar.. Papepun, dapat pasang komli ni kira another perangsang la untuk aku yang noob ni..



3. Buku Normasia dah mula dijual.


Dalam Normasia ni ada satu cerpen hasil tulisan aku.. Haha.. Cerita hantu.. Sekarang buku ni dah mula dijual.. Tapi bukan dekat suma tempat la.. Available kat tempat2 tertentu ja.. Tapi kalau nak order online pun boleh ja.. Hgpa p ke blog bijipress ni and kat situ ada maklumat macammana nak order buku ni secara online.. Beli la noh.. Sokong2 sikit karya2 tempatan.. acecece.. XD Aku xdapat lagi buku tu, mungkin esok lusa kot depa post.. Nnt dah dapat, aku kongsi ngan hgpa kisah2 yang ada dalam antologi cerpen tu k.. Tapi lagi comel kalau hgpa beli la kan.. haha..

Amek from twitter Bijipress.. XD

Orait lah yer.. Aku pun rasa mcm nak g sambung buat assignments ni.. So tulah yang dah terjadi sepanjang beberapa hari ni..  Saja nak kongsi2 ngan hgpa... Jangan lupa dapatkan Antologi cerpen Normasia tu k.. Kalau rajin, buatlah review sikit pasai buku tu.. Haha.. Ok noh, itu saja dari aku untuk kali ni.. Ada jodoh, umuq panjang, bila2 nnt kita sambung menyembang.. Adios.

Assalamualaikum
******************
Jemput Komen





  • Share:

You Might Also Like

16 Org Buat Aku Senyum

  1. komli 2 kena aada bacaan nuffnang kan?kalau dftr komli tnpa nuffnang boleh ke

    ReplyDelete
    Replies
    1. Saya pun xberapa nak sure la.. haritu saya try apply and dapat.. xtau plak kena ada bacaan nuffnang... sorry yer..

      Delete
  2. owh ini rupanya iklan komli..tahniah kimi..keep it up..kongsikan lebih banyak entri menarik di blog ni..hehe~

    ReplyDelete
    Replies
    1. Orait alyn.. thanx yer sebab selalu datang.. :D

      Delete
  3. ni kira blogger femes ni! :) tahniah yaaa! naikkan lagi traffic! :) yehaaaaaaaaaaaaaa!

    ReplyDelete
    Replies
    1. Xdak aih.. mana ada femes.. haha.. dok merangkak lagi ni.. bTW, upm kan?

      Delete
  4. tahniah kimi :) lani jadik sponsor pastu tulis cerpen lak. mmg superb laa !!

    ReplyDelete
  5. ececeh , dah jadi penulis cerpen . lepas ni penulis novel pulak . hee :D

    ReplyDelete
    Replies
    1. Kalau ada rezki apa salahnya kan shidaa.. haha

      Delete

Komen jangan tak komen.. Makaseh :D