Jom Tengok: Brilliant Photo Manipulation!

By Kimi Jamai - May 30, 2013

Assalamualaikum.
Salam muhibbah.. Kawe nok kongsi ngan hgpa satu koleksi gambaq yg sangat menarik dan dahsyat ni.
Aku pun tatau dia edit guna apa.. Tapi mmg sangat stylo la.. Orang yg hasilkan gambaq2 menarik ni nama dia Kimi Jamai.. Ehh.. Bukan2... Nama dia Erik Johansson.. Dia ni merupakan photographer from Sweden yg sangat berbakat.. Nak tau betapa berbakatnya Kimi Jamai  Erik Johansson ni, jom kita tengok gambaq2 hasil editing dia.. XD














Worait, itu sajalah yg aku nak kongsikan kali ni.. Btw, Ada yg dah tengok filem Now You See Me belum? Dengaq kata cerita tu best nak mampuih didarabkan dengan infiniti.. Balik Sp ni mmg aku nak p tengok la cerita ni ... Oklah, tu saja untuk kali ni... Ciau cincau..

Assalamualaikum
******************
Jemput Komen

  • Share:

You Might Also Like

6 Org Buat Aku Senyum

  1. pakai photoshop., hee tapi nii mesti masterskill punya editor.. hehe

    ReplyDelete
    Replies
    1. Awak pun msti terer nii.. nnt ajar saya tau. :D

      Delete
  2. woahh ,mmg cretip gila pala otak dia tuh .

    ReplyDelete
  3. hebat ! scary gila tengok yang tangan pegang pasu tu . XD

    ReplyDelete

Komen jangan tak komen.. Makaseh :D