Xdak Idea 4

By Kimi Jamai - June 01, 2012

Emoticon
Assalamualaikum n salam blog walking semua...
 mai petang2 cmni mmg aku xdak idea nak tules apa tp aku nak tulis jugak...btw, tulah sebabnya nama entry ni  "xdak idea"..macam besalah, aku akan merapu tahap muet band 6 tanpa hala tuju..huehehe.. mula-mula sekali aku nak cerita kat hgpa pasai kucing aku si Bengkok tu, sebenaqnya dia mai menumpang ja kat umah aku ni tp lama2 dia dah macam seronok ja dok kat sini..tuptaptuptap skang ni dia dah mmg jadi ahli berdaftat keluarga aku... at this very moment,si Bengkok tu tgah tidoq atas katil abang akuuu...siap berselimutttt... hamboih diaaa.. mengebat sungguh..xpala, yg penting dia comey....
EmoticonEmoticon

Moving on, td baru sat2 tadi aku baca entry cik Mai Senyum kat sini ... dia cakap pasal pemikiran orang2 kita yang selalu bg tanggapan negatif kat Askar2 kat Malaysia ni.. n sekali ngan BF dia terkena tempias.. n aku sokong point2 dia..Dia lebih kenal sapa BF  dia so org lain toksah la dok sumbat otak dia dengan kutukan2 tu suma na... Bapak aku pun sorang askar gak dulu..n aku akui mmg ada geng2 yg perangai xelok tapi bukan semuanya mcm tu..ada jugak geng2 yg sangat2 baik..Anyhoo, suma pekerjaan pun mcm tu jugak kan?? ada geng2 yg baik n ada yg x berapa  nak baik sangat.. stuju?  So,kita sama2lah bukak sikit kotak minda kita ni na..jgn bedal org lain ikut suka kaki kita k.. :)

 Emoticon
Jumping over, La ni nak habaq mai kata aku dah ada twiiiteer..haha..aku pun xbrapa nak pandai guna menatang tu..nmpak mcm  Boring jaaa..maybe sebab  baru lgi kot,.. tp kalau dah lama2 nnti pun aku rasa still boring gak sebab mcm simple sangat lah twiter ni..hehe..sori lah yer kalau ada peminat tegar twitter yg terbca ni..papepun,FB best lg la.. hehe..click sini n follow lah no..

Emoticon


Last but not least..ni aku ada satu benda nak bagi hgpa tau..muehehehe..tadi aku g teman kakak aku p bank,pastu dia tinggai aku kat dalam kereta sorang n then aku pun secara spontannya (Smiley sebenaq nya its been planned)  record la satu lagu dalam keta dia..ni first time tau weh...mmg kompom2 xsedap...tp nak post gak...hehe.. dalam syiok nyanyi2 tu tiba2 ada segerombolan pompuan dok usha plik dari luaq... truih trbantut... so dengaqlah noh...ni ja yg aku mmpu.. :D



itu saja..
assalamualaikum..

  • Share:

You Might Also Like

3 Org Buat Aku Senyum

Komen jangan tak komen.. Makaseh :D