Sembang2: Tabik Springg untuk kalian..

By Kimi Jamai - June 29, 2012

Assalamualaikum kawan2... 
Salam jumaat, Disini aku nak luahkan pentabikkan springg aku terhadap beberapa blogger yg bukan saja dah jadi femes malah dah boleh cari duit guna blog... Tambahan lagi, pentabikkan spriingg aku terhadap depa2 ni digandakan dengan kuasa dua sebab depa brjaya tarik peminat dengan mengunakan penulisan sahaja dan bukannya nyanyian atau pun tarian ataupun apa2 la... bukan senang nak tarik org untuk baca penulisan kita dan bukan senang jugak nak tarik berpuluh ribu follower jadi follower kita...even artist pun kalah tau.. n thats why la aku kagum dengan blogger2 yg dah berjaya menarik minat berpuluh ribu pembaca dan peminat untuk berkunjung ke blog depa..

TABIK SPRRIINNGGG..TOING3 !!

So , aku rasa aku nak crita kat hgpa cmna aku boleh trjumpa blog2 depa2 yg femes ni for the first time dulu.. Aku pilih 4 biji blog yg aku rasa sangat impressive dan stailo.. 



  • Blog fatin liyana ni mmg dah lama dah aku tau kewujudannya.. mmg dari sekolah menengah lagi kawan2 aku dok sembang pasai blog ni.. penulis blog ni pun mmg pandai dan berbakat.. :D Sebelum ni aku just tau2 cmtu ja, tapi lani banyak gak la yg aku tau pasai cik F.L ni..haha..






  • Blog bro ni aku kenai pada taun ni melalui mmber aku jugak.. dok baca mmber aku dok tulis entry pasai Bro ni.. So aku pun cubala melawat blog Santai Ben Ashaari tu... Blog dia penuh iklan tapi mmg menarik la... follower dia mmg belunggok la.. duapuluhribu lebih.. Tabik springg kat brother ni... ada x chance aku jadi cam brother ni? kah3...mcm tipis ja.



  • Blog Cik Hanis Zalikha ni pun aku baru ja jumpa taun ni...sebenaqnya, aku baru nak aktif berblogging taun n itu sebabla banyak blog yg mmg dah femes tapi aku baru nak explore taun ni...hehe.. Btw, hanis zalikha ni aku pernah tgok depan mata aku..hehe.masa malam award digi wwwow award..



  • Ok, cik Lyssa Faizureen ni mmg sangatlah tera.. Blog ni pun aku jumpa taun ni jugak.. masa first time aku buka blog dia, reaksi aku  adalah...WHAT THE IKANN??..,.Follower dia 50 ribu lebih n thats freakin a lot la kan... aku rasa, by far , blog Cik Lyssa ni la yg mmegang rekod follower paling banyak di malaysia ..  saya menyusun lima jari menabik spring anda berempat.. semoga trus berjaya n berjaya.. 

thats All for now..
Assalamualaikum


  • Share:

You Might Also Like

6 Org Buat Aku Senyum

  1. mereka mmg mantap.huhu
    ika paling suka hanis zalikha.
    awak patut tgk satu lg blog yg best .YUYU ZULAIKHA :))

    ReplyDelete
  2. lisa mmg sporting. blogger paling ramah tamah. haha. ben pun ok, baik. kalu lepak ngn dia mesti dia blnja.

    hehehe

    ReplyDelete
  3. Ika,kan? depa ni mmg gempak laa... a'ah laa...yuyu zulaikha..lupa nak buh..

    ReplyDelete
  4. @lutfi syafiq, haha..jom lepak ngan dia..kita bawak dia p kedai makan yg mahai2.. kah2..

    ReplyDelete
  5. alamakkk .alamak .. alamakk ... tetiba lak blog LYSSA FAIZUREEN tersenarai dengan blog-blog gempak habis kat atas ni .

    Rasa rendah diri lah pulakkk . wuuu .:(

    ReplyDelete
  6. hahaha...cik lyssa pun sama hebat ngan depa suma la.. :D wah, org femes komen kat sini...wuhuu ^^,)

    ReplyDelete

Komen jangan tak komen.. Makaseh :D