Pengalaman: Dua Item Simbolik

By Kimi Jamai - June 28, 2012

Assalamualaikmum sedara sedari sekalian.. 
Pernah dengar x pepatah "tangan yg mmberi lebih hensem dari tangan yg menerima"... hehe..  Apakah? Saja ja buat intro guna pepatah yg agak broken sikit..pepatah tu langsung xda kena mengena dengan entry aku kali ni...  Sebenarnya entry ni ditujukan khas buat sumone yg sangat special dalam hidup aku... Yep, this entry is dedicated to you( you know who u are..hehe).. i know u are reading this ( how did i know? ) Sebab awak tu kan peminat blog saya No.1..( cewwahh, mcm ramai ja yg minat..)  I just wanna show to you that i still have the two most important and symbolic item in our rilesyenship... Walaupun saya ni jenis yg bersepah, letak barang merata, lempaq barang sinisana, pelupa ( woooa! I'm really errrr..)  tapi, i have never lost this two things.... hehe.. kenapa? Xpercaya kaaaaa?

NAH.. :)

Batu2 permata dia dah tertanggal skit.sori noh..




Benda ni mai daripada Bukit Merah.. 




kita mmg noobb..haha..

Oklah, itu saja yg nak dikongsikan
Assalamualaikum..

  • Share:

You Might Also Like

4 Org Buat Aku Senyum

Komen jangan tak komen.. Makaseh :D