Tips: Selamatkan Diri Hgpa...

By Kimi Jamai - June 25, 2012

Assalamualaikum..
 ( sila baca dengan loghat jawa pekat) Sudah genap sebulan saya bertapa di hindonesiak! untuk mendapatkan ilmu2 dalaman supaya saya dapat menjadi seorang pahlawan yg terhandal di pelosok dunia dan itulah sebabnya saya tidak lagi mmpedulikan blog saya ini buat seketika aritu...( ok, boleh stop dah).. hehe..   Dahsyat x alasan aku? 

Sebenaqnya, dua tiga arini aku p tidoq rumah mmber sat, ada mmber dari kelantan mai nak melancong kat SP.. So, aku p lah jadi Tour Guide depa sat.. memang best gila gila gila gila senariolaa.. men macam2.. n thats why la blog ni aku biarkan untuk seketika ( mcm ramai sangat ja yg dok baca blog ni).. hehe.. Xpa2, itu suma xpenting , yg penting, dalam entry ni, i will drop a very important tips untuk kawan2 suma...tips ni ada kena mengena dengan pengguna2 kain pelikat xkiralah sama ada lelaki ataupun perempuan... sebelum tu, meh nak tanya... Pernah x hgpa melalui pengalaman2 ngeri seperti dibawah bila hgpa tidoq pakai kain pelikat.. :


  • Bangun2 pagi, kain pelikat sedang menutupi muka anda dan bukannya bahagian yg sepatutnya..
  • Bangun2 pagi, kain pelikat berada dibawah katil anda..
  • Bangun2 pagi, kain pelikat sedang disidai di ampaian diluar rumah.. ( ??????? ) 
  • Bangun2 pagi, kain pelikat bertukar menjadi kain batik bercorak jawa timur...
  • Bangun2 pagi, kain pelikat lesap dan kawan2 anda sedang upload satu gambar ke dalam fb sambil pandang kearah anda serta gelak2 troll..

kalau hgpa pernah lalui pengalaman2 mcmtu atau yg seakan akan dengannya, aku ada penyelesain untuk hgpa...n kpada perempuan, hgpa boleh la syorkan tips ni kepada adik2 ataupun abang2 hgpa..serta kawan dan bf hgpa... Masalah ni selalunya timbul to those yg tidoq lebih buas daripada Singa yg dah sebulan x makan sedang mmbaham kambing biri2, dan jugak those yg duduk dengan kawan2 yg suka TROLLING in The Deep... hehe..  Tips yg aku nak syorkan adalah...





IKAT KAT AREA PINGGANG



IKAT KAT BAHAGIAN BAWAH


PAKAI TALI PINGGANG


PAKAI JA SELUAQ.. :(


Ok, itu sajalah yg aku nak kongsikan..kepada sapa2 yg nak try tu, sila2 lah...aku xtuntut royalty pun..cewwah..haha..thats all for tonite... 


  • Share:

You Might Also Like

4 Org Buat Aku Senyum

  1. aiyo...perempuan pun ada pkai kain pelekat ka??hahhaha....serious tak pernah pakai....dan tak reti nak pakai....hahhaa.....pakai skirt yang ada getah senang...=P

    ReplyDelete
  2. hahaha... bley p syorkan kat kawan2 mai baca tips ni..muehehe..

    ReplyDelete
  3. kimi di tag...sila singgah tgk na....http://eimah2328.blogspot.com/2012/06/giveaway-by-eiqa-ain.html

    ReplyDelete

Komen jangan tak komen.. Makaseh :D