Sembang2: Wajah Baru..

By Kimi Jamai - June 28, 2012

Emoticon
Assalamualaikum kawan2... 
hgpa perasan dak? kalau xperasan tu mmg samaada hgpa buta, rabun warna, atau buta kaler atau mmg pernah langsung mai blog aku..haha... Cerita Kedai Kopi aku ni dah ada muka baru...walaupun ada bunga seketui kat tepi belah kanan tu, tapi sebab background ni agak stailo, aku pun pilih ja wat tatau... kalau hgpa nak tinggalkan jejak, hgpa boleh ja shout kat shoutbox atas tu..nnt aku p blog hgpa noh... malam ni just nak habaq kata aku dah tukaq muka blog aku jaa...tatau nak sembang pa ngan hgpa.. lepas ni mmg aku x tukaq dah kot..biaq stay cmni jaa..hehe.. 

KENAPA TUKAQ WAJAH?

Sebab template yg lama tu serabut sangat la..mcm padat sangat ja aku rasa... aku ni jenis yg simple mimple pimple ja.. thats why la kali ni aku come out dengan template yg lebih simple...  kalau ada yg xsuka, boleh la komen2 kat bawah tu na...


DOWNLOAD HTML CODE NI KAT MANA?

HTML code? ermm..sebenaqnya, aku bantai edit sendiri ja menatang ni...yg aku download cuma background jaa.. kalau ada yg berkenan nak background yg cmni gak bley la klik kat link yg ada kat blah kiri atas sekali kat blog aku ni..ala, menatang alah yg dok mcm sticker kat atas tu...klik situ noh..senang bin mudah ja nak download n install dia...


LEPAS NI NAK UBAH LAGI KA?

Rasanya dak dah kot... seksa nak mampuih nak edit segala maknikam ni...bukannya susah tara mana sangat pun tapi yg jadi seksanya sebab aku dok ada perasaan xpuas ati...tu xkena ni xkena..macam2 la...tapi finally siap la jugak... XLAWA TAPI AKU SUKA.. :) itu sajalah untuk malam ni...

Assalamualaikum 




  • Share:

You Might Also Like

2 Org Buat Aku Senyum

  1. yang baru nih super duper awesome XD

    ReplyDelete
  2. @miradyana amboih..haha..duper2 sekali masuk... makaseh mira :)

    ReplyDelete

Komen jangan tak komen.. Makaseh :D