Sembang2: The Biggest Book Sale In The World!

By Kimi Jamai - December 09, 2012


Assalamualaikum..
Salam muhibbah..Kisah sebelum2 ni lepas ni aku sambung k.. hehe.. Hgpa dah p blum to the biggest book sale in the word yg diadakan kat The Mines Serdang , Selangor. Seriusly aku cakap, mmg besaq gila n banyak gila buka yg ada.. Yg paling best sumanya murah2 nakhayam! Aku yg jenis xbaca buku ni pun terbeli jugak buku.. haha.. Tp nasib baik xbanyak sangat yg aku beli.. Mula2 aku siap amek novel lg (padahai xpernah perabih baca novel pun).. Aku amek novel tu sebab cover dia cantik ja.. haha.. tp sebab aku tau yang aku confirm xkan baca novel novel tu, so aku letak balik.. Nafsu.. Nafsu.. 





Harga novel kat situ secara averagenya 8 hingget.. Hgpa bayangkan, novel setebal-tebal alam yg kulit keras tu, depa juai 8 hingget malaysia ja.. Kalau hgpa p mmg kelabu taik itik la mata hgpa... It is the biggest book sale in the world n ada 3 juta naskah buku yg dijual dengan potongan harga 75-95%... Mmg murah.. Mmg meriah.. Mmg berbaloi(kata Kamdar)... hehe.. Sesapa yang suka habeskan masa baca novel tu, silakanlah pergi.. Rasa mcm dok dalam syurga buku... Buku yg aku beli haritu, buku motivasi, buku general knowledge ngan novel dalam kotak(belikan untuk Cik Comei).. 




So, apa dok cangak nganga lagi? Maila ke Serdang ramai2.. Benda ni akan berlangsung sampai ke 23 haribulan 12 ni.. So, ajak la mak ayah hgpa ke The Mines ni k.. In Shaa Allah xkan menyesal n takkan rugi.. Aku tengok haritu org2 beli buku berkotak-kotak.. Berguni-guni... Literally berguni-guni tau.. So, cepat2lah datang risau2 japgi 3 juta buku tu habes sebelum masanya.. Hehe.. dah mcm promoter apa dah aku ni... K lah, thats all for now..

Ini sebahagian daripada tempat tu..


Assalamualaikum

  • Share:

You Might Also Like

9 Org Buat Aku Senyum

  1. ala, jauh sgt lar nak pi..hu3..beznya..

    ReplyDelete
  2. Dah p hari sabtu lepas..mmg byk buku..rambang mata jadinya :p ada post pasai ni gak kat blog.."nakhayam" x penah dgr pekataan tu sblm ni..huhuu

    ReplyDelete
  3. @timm_bill owhh.. maila.. setaun sekali ja ni.. hehe :)

    ReplyDelete
  4. @L.O.V.E.P-QaH haha.. nakhayamm tu mcm nak buat over la.. haha

    ReplyDelete
  5. whoa ! banyak nya buku . kalau dekat boleh laa pergi . memang tengah mencari buku buku motivasi , buku agama . kenapa laa jauh sangat =='
    hahaha :D

    ReplyDelete
  6. @Hashidah Zulkefliajaklah parents datang sekali.. kompom berbaloi..

    ReplyDelete
  7. In shaa Allah . dia habis 23hb kan ? rasanya dalam minggu tuu ada kat kajang . boleh laa pergi :D
    hahaha yeah !

    ReplyDelete

Komen jangan tak komen.. Makaseh :D