Jom Tengok & Pengalaman : Koleksi Exchange Gambaq

By Kimi Jamai - December 26, 2012

Assalamualaikum..
Salam muhibbah...  Tadi boring2 dok tengok Vokal bukan sekadar rupa, aku sempat p selongkaq kotak buruk yang tersorok bawah katil abg aku.. Hehe.. Kotak buruk tu, kotak aku.. Saja ja sorok situ.. Dalam tu penuh dengan buku2 teks ngan buku latihan aku masa form 4 n form 5 dulu.. Buku Bio, Addmath, Kimia dan sebagainya laa.. Dalam lambakan buku2 teks tu, aku terjumpa harta lama aku.. Hehe.. Koleksi lukisan hasil exchange dengan sorang cik adik manis ni... Dulu masa kecik2,  sebenaqnya, xdala kecik sangat, hehe..masa aku form 1,2 3,4,5,6,7 dulu, aku suka dok tukaq2 lukisan ngan sorang cik adik manis ni.. Hehe.. Banyak yang kami tukaq,.. time tu dok seronok tukaq2 ja.. Xda feeling2 sangat pun.. Hehe.. Just seronok2 ada kawan yang kongsi minat yang sama... Tukaq punya tukaq sampai cukup satu file penuh dengan lukisan yang aku tukaq dengan cik adik manis ni.. Hgpa nak tgok dak? Tapi jgn dok pikiaq bukan2 plak noh.. Gambaq2 kat bawah ni banyak unsur2 perempuan sebab tukang lukis dia tu perempuan...Kalau hgpa tgok lukisan yang aku bagi kat dia, baru la banyak yang kekopijantanan sikit.. hehe.. Ok,  tgok2 lah noh..



Ni Geng Aku dulu.. GBS!


Dulu aku nak jadi Pilot, tapi tertomoih di tengah jalan...

Gambaq ni, errr..no komen..

Ni lah hasil tangan cik adik manis tu.. Dia mmg berbakat..

Sila jangan baca apa2 nota yang ada kat belakang tu..


Tudiaaaa.. siap ada bandd

Dia suka aiskrem..

Dulu aku punya nickname, Kimieow..sebab aku suka kucing...



Orait3... Hgpa ada x kawan yang hgpa dok tukaq2 barang ceni? Kalau ada, baguihla.. Btw, stail x gambaq2 yang cik adik manis tu lukis? hehe.. Tapi sekarang dah xlama dah xdapat nak exchange2 lukisan ni..Maklumlah, masing2 dah sibuk.. In Shaa Allah, kalau ada kesempatan lagi, kita tukaq2  lagi noh.. Oklah geng, aku nak out dulu.. Sampai sini dulu k.. 

Assalamualaikum

  • Share:

You Might Also Like

6 Org Buat Aku Senyum

  1. nice drawing . haha . comel + suweet jak . haha :)
    "HANAKIMI" dah macam nama jepun pulak . hehe

    ReplyDelete
  2. @Hashidah Zulkefli Hehe.. owh, awak pun tgok gak cerita tu? hehe..

    ReplyDelete
  3. sapa yg ska aiskrim 2 kimi??hahahhaa..

    ReplyDelete
  4. cececehh , dok atas buaian berdua-2 . Oh , sweet sgat :)

    ReplyDelete
  5. @cikumi armena haha..amboih cik umii.. buat xkenai kaa? haha

    ReplyDelete

Komen jangan tak komen.. Makaseh :D