Pengalaman: Family Outing Kat Bukit Merah

By Kimi Jamai - December 25, 2012

Assalamualaikum..
Salam muhibbah... Harini 25/12/2012 mak ayah aku ajak kami adik-bradik p jalan2 ke Bukit Merah Laketown Resort.. Hehe.. Eloklah sangat, apa guna study week kalau bukan untuk p jalan2 ke Bukit Merah.. haha.. Kalau dok rumah pun dok bukak Baca buku muka (Facebook) ja.. Hehe.. So, kami pun p laaa... Yang p tadi 9 orang, tapi yang masuk mandi dalam tu 4 orang ja... Geng2 jejaka ja yang masuk mandi... Hehe.. Mak ayah aku ngan kakak2 aku depa dok meronda kat luaq jaa..

Walaupun ayaq kat Bukit Merah td bau klorin dia mmg "keng" gila, pastu dia punya kaler tu mmg agak kekelabutaikayaman sikit, tapi overall kami seronok laa.. Ramai gila tadi.. Mungkin sebab pakat2 cuti Krismas kot..  Gambaq xsempat nak tangkap banyak2, tapi adala tangkap sikit... Nah tgok la noh..

Kimi Jamai, Ehsan, Imansyippo sebelum bertolak

Imansyippo , Ehsan kat Bukit Merah dah..

Hhmm.. Depa lagi..


Aku letiiiuuww.. :P


Burung Kakak Muda


Budak Bajet retiss.. hehe..



Tiket sorang RM 32 hingget.


Imansyippo , Afdal, Ehsan





Tudia, suma muka xleh blahh..

Dok tempat cetek jaaa.. Tempat dalam penuh dahh orang dok main bola baling..




So, tu jelah yang dapat aku kongsi pasai bukit merah td... Dahla, aku nak g sambung study plak..Hehe..  Doakan aku ni bertambah rajin sikit noh.. Final dah dekat dah ni... :) Okeh weh...


Assalamualaikum.

  • Share:

You Might Also Like

13 Org Buat Aku Senyum

  1. main dak kat Boomerang tuu ? ? haha :D

    ReplyDelete
  2. @Hashidah Zulkefli hehehe.. bukan xberani..tapi sebab ramai sangat dok beratuq situ, so xtry la.. hoho

    ReplyDelete
  3. rugi kot tak main kat situ . benda tuu laa yang paling best sekali . saya dulu naik sampai 3 kali . hehehe :)

    ReplyDelete
  4. muke korang adik bradik spesen je XD

    ReplyDelete
  5. This comment has been removed by the author.

    ReplyDelete
  6. kimi, haha alololooo sume muke sama je, keliru mana 1 kimi, btw dah follow kimi..

    ReplyDelete
  7. syoik la depa :) BTW , good luck utk final nie :P

    ReplyDelete
  8. Wahh,g jenjelan dkt Bukit Merah :)
    Ehh,yg first pic tu,muka sama ja mcm awk. Hee :)

    ReplyDelete
  9. @aina izati hehe.. kami mmg suma muka lebih kurang ja aina.. :)

    ReplyDelete

Komen jangan tak komen.. Makaseh :D