Jom Tengok: 20 Poster Filem Yg Aku Suka.


Assalamualaikum..
Salam muhibbah hgpa2 sekalian.. Ni nak habaq, aku dah ada kat SP!! (piuuu3!! bunyi mercun =.=?)..hehe.. ni ada benda aku nak kongsi ngan hgpa.. Aku suka tgok movie, tapi kalau xdapat tgok movie, layan posters pun jadila.. hehe.. So, kat bawah ni antara poster2 filem yang aku rasa menarik n cantik... Kalau boleh, suma cerita ni aku nak p tgok.. tapi apakan daya, aku hanya insan yang lemah ( tiba2..)  keh3.. papepun, enjoylah yer.. 





















Itu ja for now.. Nnt sembang lagi noh..

Soalan of the day:
"Kalau aku jadi director movie la kan, apalah agaknya tajuk filem yg aku nak bagi kat filem aku..ermm.. Aspera I: The Dead Land..( Cey cey cey).. kalau hgpa nak bg tajuk apa? "
 

Kimi Jamai | Building Me. Copyright © 2008-2014 | Powered by Blogger