Jom Tengok: Roti Paling Menggelikan?

Assalamualaikum...
Salam muhibbah.. Sebelum hgpa tengok these following pictures, harus diingatkan, semuanya hanyalah roti.. Roti yang hgpa dok makan petang2 cicah ayaq kopi tu... Cuma roti yang kat bawah ni dia menggelikan sikit la... Pembuat roti ni seorang pencinta seni.. Seorang pencinta seni yang bekerja sebagai pembuat roti.. Maka hasil roti yang dia buat pun mmg berseni la kan berseni sampai xlalu nak makan..haha.. Nama orang yang juai roti2 ni Kittiwat Unarrom (bukan nokharom).. Hgpa tgokla sendiri noh..jgn muntah sudah..



















So, amacam? Ada bran x nak cuba makan roti2 tu? Haha.. Kalau ada bran, jom sama2 kita p cari kedai roti ni kat Thailand.. Hehe.. So, thats it for now..

Assalamualaikum
 

Kimi Jamai | Building Me. Copyright © 2008-2014 | Powered by Blogger