Sembang2: Tahniah Dan Semoga Berjaya (STPM&SPM)

By Kimi Jamai - March 18, 2013

Assalamualaikum..
Salam muhibbah.. Harini 18 hb Mac 2013 dengaq kata result STPM dah keluaq.. Msti hgpa yang nak amek result tadi tu tergetaq-getaq nak masuk dewan tu kan? Ingat lagi masa aku nak amek result SPM dulu.. Dok kerja tolak kawan2 suruh amek dulu.. Haha.. So, amacam? Ok dak result hgpa? Walau apapun yang hgpa dapat, aku ucapkan tahniah k.. 




Xkiralah result hgpa ok ataupun x, yang penting hgpa dah usaha n dah bagi yang terbaik masa Exam haritu.. Kepada yang dapat result cemerlang tu teruskan usaha kat Degree nnt n kalau result xbrapa nak comel tu, kita mulakan buku baru kat degree nnt k..Ni aku dok risaukan result adik aku yang SPM tu.. Haha.. Aku ingatkan result STPM ngan SPM keluar serentak, so tadi aku call la mak aku.. then mak aku cakap result SPM keluar 20hb ni.. Tataula si Ehsan tu dok cuak ka dok sibuk main futsal dia.. Papepun abg doakan yang terbaik untuk hang.. 






Macam aku cakap tadi lah, yang mana dapat result comey lotey tu, teruskan usaha hgpa and jangan bangga sangat tau dengan result tu.. Sebab nnt dah masuk degree atau diploma atau matrix atau asasi, it is a completely different world.. Kat universiti nnt, semuanya kita kena ushakan sendiri.. Semuanya tau...Tapi bukanlah aku nak kata yg hidup kat kampus ni tension ja memanjang..Sebenarnya seronok ja hidup kat kampus ni.. Kena pandai2lah cari keseronokan tu.. Tapi jgn dok cuba benda yang xelok plak tau... Kepada yang x dapat result comey lotey tu, jgn risau k.. Hgpa kena bangun balik.. Mulakan hidup baru, dunia baru.. Hehe.. Gagal sekali bukan bermakna gagal selamanya k.. So, selamat maju jaya lah untuk kawan2 sekalian yer...


Itu saja yang aku nak kongsikan, Doakan adik aku tu dapat result yang baik yer..
Assalamualaikum.

“Our greatest glory is not in never falling, but in rising every time we fall.”

  • Share:

You Might Also Like

15 Org Buat Aku Senyum

  1. good luck untuk adik Kimi . oo best ey duk kat kampus ? ni yang tak sabar nak masuk universiti ni . in shaa Allah :D

    ReplyDelete
    Replies
    1. Best shida.. :) nnt kita keep in touch k.. Goodluck for ur future k..

      Delete
    2. Welcome shida.. Nnt pape inform k.. :D

      Delete
  2. adik kimi ada yang ambik stpm..gud luck la untuk dia..

    ReplyDelete
  3. fuh ! memang berdebar giler bile ckp psl rsult spm ni . doakan adda cakap result yang comey lotey tepp neh . heee :D

    ReplyDelete
    Replies
    1. Goodluck adda.. selawat banyak2.. solat hajat banyak2.. semoga dapat result yang membanggakan yer.. :)

      Delete
  4. <--- mangsa SPM 2013 , huhuk . baru abis ujian Mac . result sahih teruk ! haha .
    *kirim salam kt adik ya , hihi . hope dia dpt result yg gempak-gempak .

    ReplyDelete
    Replies
    1. Wahhhh.. gudluck2 wieda.. smoga hg berjaya k.. nnt msti habaq kat aku tau.. Insha Allah nnt aku sampaikan salam hg tu..

      Delete
    2. Welkam.. jgn lupa habaq tau nnt.. :D

      Delete
  5. ya-2 , itu pun kalau eden ingat la ye !

    ReplyDelete

Komen jangan tak komen.. Makaseh :D