Jom Tengok: Seni Potrait Daripada Skrew.

Assalamualaikum.
Salam muhibbah.. Ni aku baru balik daripada main bowling dengan kawan2 Kelab Albiruni aku.. Syiok.. Len kali nak buat lagi r.. Aku dapat buat strike sampai 4 kali.. Tu yang seronok tuu.. First time seumuq hidup selama 20 taun... Haha.. Orang lain buat strike sampai beratuih kali xhinggaq pun... Tapi seriusly mmg best.. Pastu dok belek2 kat internet tadi ada aku terjumpa sejenis teknik seni yang aku rasa baru lagi kot.. Seni buat potrait guna SCREW.. Makin kreatif manusia zaman la ni.. Nama pengkarya ni Andrew Myers .. Moh la kita tengok sama2 deh... Jom tengok..













Amacam? Stylo kan? Banyak kerja tuu... nak screw lagi, nak cat lagi, nak lukis lagi.. Fuhhh.. Gua tabik sama Andrew Myers yang berjaya buat benda alah ni... 
Oklah, tu saja kot..
P.S. Eden buat strike 4 kali td.. *kedebush!! kasi penumbuk sebijik baru tau.
Assalamualaikum..
*****************
Jemput Komen
 

Kimi Jamai | Building Me. Copyright © 2008-2014 | Powered by Blogger