Pengalaman: What A Week.

By Kimi Jamai - March 28, 2013

Assalamualaikum..
Salam muhibbah.. Dah settle dengan dinner senior, sekarang ni aku dok sibuk buat prop untuk pertandingan teater antara kolej plak.. Lepas ni mmg boleh expect yang hidup aku akan serabut sikit r *mcmla sekarang ni xserabut .. Baru2 ni aku ada dua test yang mmg antara subject yang paling susah untuk sem ni  *Aku rasa la.. Satu subject literature n satu lagi subjek sejarah bahasa english.. So, mmg dua2 subjects ni memerlukan aku untuk banyak2  membaca.. Actually suma subject pun kena banyak baca.. Tapi tulah, dua subjek ni dia extra banyak sikit.. n Aku ni mmg "rajin" membaca pun.. Hehe..

Yang nak jadi ceritanya, pada hari kejadiannya test tu, aku terbangun pukul 8.49 pagi.. Test tu plak pukul.. ermm... pukul 9 kot.. haha.. mmg pukul 9 pun.. Jenoh kalut aku bangkit n basuh2 muka, basuh rambut, berus gigi pastu trus p Test.. Mandi? hehe.. Kali ni aku mandi ikut mazhab P.Ramlee jaa.. Keh2.. Dah emergency ceni terpaksa la buat yg mana patut jaa.. Nasib baiklah masa aku sampai tu, kwn2 yang lain baru nak start jawab.. Aku duduk, n jawab. Susah x soklan? Soklan dia sangat "comel" dan menguji kesabaran serta keutuhan brain cell aku.. Haha.. Tapi benda dah lepas, n aku pun dah usaha takat mana yang mampu, so now Tawakal ja.. :) Abes test tu, aku balik bilik.. Mandi n study untuk test petang tu plak... n untuk test petang tu pun susah jugak tapi rasa ok sikit kot dari test pagi tu.. Harap2 ok lah..

So, minggu ni mmg agak padat sikit.. Agak stressful sikit.. Tapi walaubagaimanapun, semua tekanan2 aku hilang bila aku terlihatkan dua gambaq ni kat facebook... Nak tengok? 
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
 Ok, sesiapa yang memerlukan bangla boleh beli sini.. LOL


Sony erection? What the fish? LOL.


So, tu sajalah daripada aku untuk kali ni.. Malam esok g men bowling freeeee.. Dapat release tension sikit.. Hehe.. Until next time..



Assalamualaikum.
*******************
Jemput Komen

  • Share:

You Might Also Like

12 Org Buat Aku Senyum

  1. Assalamu'alaikum Wrmbth,

    Mana ko amik gambar2 ni. Bukan edit kan?

    Bangla untuk dijual.

    Sony erection.

    Tak bole bla. Mana pergi dewan bahasa dan pustaka.

    Oh ye tuan kedai, aku dah lantik diri aku jadi follower blog ni.

    Minta air kosong satu, kopi banya kafein, tak baik untuk kesihatan.

    Jemput datang blog baru saya KLIK SINI & FOLLOW kalo rasa best. Tq bos. Keep on blogging

    ReplyDelete
    Replies
    1. Haha.. aku amek kat FB ja bro.. Orait2.. nah ayaq kosong tanpa kafein untuk hg.. XD Thanx bro..

      Delete
  2. haha. mmg lawak la. ada ke yg nk beli bangla?

    ReplyDelete
  3. pon boleyh mndi p. ramlee..kelas dekat ngn fkulti kira ok la tuh..

    ReplyDelete
    Replies
    1. fakulti jauuhh.. dah nek bas pastu kena lari plak.. XD

      Delete
  4. bangla utk dijual . tak mau beli arh . myusahkan . haha :D

    ReplyDelete
  5. bangla ? sony erection ? apa punya bahasa daa . haha

    ReplyDelete
    Replies
    1. Hahaha.. bahasa melayu tershashul namanya shida.. XD

      Delete

Komen jangan tak komen.. Makaseh :D