Sembang2: Doodle Pertama Aku Untuk Hgpa.

By Kimi Jamai - March 25, 2013

Assalamualaikum.. 
Salam muhibbah.. Baru2 ni aku ada belajaq satu cara mudah nak buat doodle, so aku pun ingat nak try buat la kan.. Nmpak macam senang ja.. Hehe.. Then, aku terpikiaq, aku nak buat doodle gambaq apa ek? Pastu aku teringatkan kawan2 blogger aku.. *sila terharu beramai-ramai.. Haha.. Tapi nak buat doodle untuk semua macam hiperbola la plak kan? So, aku decide untuk hadiahkan doodle pertama aku sepanjang aku berkecimpung dalam dunia blogging ni kepada pengomen-pengomen tegar kat blog aku ni.. Hehe.. So, Surprise!! Aku pilih Top 3 pengomen tegar aku.. N aku buat satu untuk Cik Pensil sebab aku dah pernah janji dengan dia dulu...Kehkehkeh.. Harus diingatkan, ni doodle pertama aku, so mmg buruk la.. Haha.. Insha Allah, aku try belajaq lagi untuk cantikkan lagi in the future.. :D

Nah Tengok! Nak amek simpan dalam laci pun boleh.














Ni sebagai tanda terima kasih aku kat hgpa semua sebab dok datang blog aku n baca kisah hidup aku.. Kepada yang xdapat doodle tu, jgnlah lepas ni dah xmai blog aku plak.. Haha.. Mai la mai la mai la mai la mai la noh.. Makaseh :)  Insha Allah nnt aku buat kat yang lain2 plak k.. Semoga Ukhwah kita ni kekal la smpai bila-bila...


Assalamualaikum
**************
Jemput Komen

  • Share:

You Might Also Like

20 Org Buat Aku Senyum

  1. kimi!!!!
    kamsahamnida!terharu aq seyh bla tgk ang lkis doodle utk aq.
    hehee..aq smpan elok2 dlm blog aq ^^,

    ReplyDelete
    Replies
    1. Sama2 umi!! haha... thanx jugak sebab dah support aku selama ni.. XD

      Delete
  2. Replies
    1. Hehe.. biasa2 ja ima.. Baru dok merangkak lagi ni.. :)

      Delete
  3. doodle untuk shida pun ada ? ? whoa , terharu nih ! comey lotey je doodle nya . thank you Kimi :D

    ReplyDelete
    Replies
    1. Haha.. mstilah ada, cuba tengok kat pengkomen sejati tu.. Kan shida no.1 tu.. X) makaseh jugak shida..

      Delete
  4. chomel jer doodle2 tuh..teruskan usaha..fighting..^^

    ReplyDelete
  5. terharu juga dapat doodle pertama dari kimi :'D selamat berdoodle !

    ternyata kimi seorang yang menepati janji :D

    haha. Terimakasih2 ;D

    ReplyDelete
    Replies
    1. Hehe.. sama2 pensil... Dah janji, kena tepati la.. :D

      Delete
  6. cumil jer doodle tu, boleh improve lagi..ngehehe..

    ReplyDelete
  7. woowowowwwooowwww !!! tak sangka eden pun ada . hehe . thank you , kimi jamai :) . amboi,mentang-mentanglah url blog kami budak jahat , ampa buat cekak pinggang lak . ngee ^^ terima kasih banyak-2 !!

    ReplyDelete
    Replies
    1. Hahaha.. sama2 wieda.. Cekak pinggang tu bukan budak jahat, dia cuma garang ja.. :P

      Delete
    2. hahaha :) ok-ok , dia garang !

      Delete
    3. Haha.. kira btoi la tu ek? haha

      Delete
  8. alahai comelnya doodle dia.. kalau aida buat mahu 44 malam pun tak selesai lagi.. hehe :) tahniah pada penerima doodle comel nie :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Hehe.. thanx aida.. Saya baru nak try2 ja.. :)

      Delete

Komen jangan tak komen.. Makaseh :D