Pengalaman: Jangan Tiru Aksi Ini.

By Kimi Jamai - March 20, 2013

Assalamualaikum..
Salam muhibbah... Secara jujurnya aku habaq kat hgpa la kan, aku ni bukanla pelajar yang cemerlang sangat pun.. Kadang2 aku tertidoq dalam kelas, kadang2 aku menyembang gak dalam kelas dan kadang2 aku melukis masa lecturer tengah dok ngajaq..



Ni member aku yang lukis.. Nak menyumbangkan lukisan gak kat galeri aku ni..


Dua lukisan ni aku lukis tahun lepas.. Haha.. dah siap jadi frame lagi kat bilik aku.. Kah3..

Bukan nak suruh hgpa tiru perangai aku ni.. hehe.. Saja ja nak buat pengakuan jujur ngan hgpa.. Hoho..Sila jgn tiru aksi ini dimana mana institusi pengajian yang anda berada ok? Hehe.. Kalau nak tiru jugak, lepas lecture tu, kat bilik nnt masa study tu fokus btoi2 bagi paham sepaham pahamnya.. Ok?  Bukanlah setiap kelas aku dok melukis jaaa.. Bila aku dok boring2 sikit tu, mulalah tangan ni gatai cari pensil n start melukis.. Kebanyakkan masanya aku fokus la dalam kelas ( yela tuu).. Btw, ada banyak lagi lukisan2 yang aku dah hasilkan, tapi malas nak p punggah buku cari.. haha.. 




Tu sajalah yang aku nak kongsikan kali ni.. 
Assalamualaikum.
"Lain orang, lain cara."
*******************
Jemput Komen

  • Share:

You Might Also Like

22 Org Buat Aku Senyum

  1. ni la akibatnya klu amik seni time skolah.abih ceruk merata ang melukis.hahahaaha..
    tips yg berguna..betol2!mnulis note smbil bca lgi sng n cpt igt :))

    ReplyDelete
    Replies
    1. Hahaha.. tau xpa, semua tempat aku buku abeh jadi drawing block aku.. Yep, btoi tu..

      Delete
  2. Hasil lukisan hang makin hari makin elok *puji hang ni bukan senang woih

    P/s : Aiskremm satu :p

    ReplyDelete
    Replies
    1. Haha... makaseh2 walaupun puji sebab nak aiskem.. haha.. Nnt aku blanja.. :P

      Delete
    2. nak aiskreemmmm jugak..!hahahaha.
      mcm bdk2 dah ^^,

      Delete
    3. Haha.. ok2 nnt kita jumpa, aku belanja hgpa dua.. XD

      Delete
  3. orang laki mmg terer lukis ka ? sbb ada kawan laki yg suka melukis dan pndai melukis . act , jele ni . ngee ^^
    *nice tip , bro !

    ReplyDelete
  4. sila lukis gambar pensil jugak kimi! ini adalah satu arahan!
    sila patuh. sekian terima kasih :p

    ReplyDelete
    Replies
    1. Hahah... kimi menurut perintah.. akan dilukis gambaq seketoi pensil nnt.. :D

      Delete
    2. Haha.. insha Allah.. Kalau ada nnt anda akan diberitahu.. cewah.. haha

      Delete
  5. waa . pandai nye lukis . tlg ajar ! haha

    ReplyDelete
    Replies
    1. Hehe.. xpandai pun.. Pakai hentam ja adda.. :D

      Delete
  6. samela..time bosan tu lerrr idea dtg mencurah2..tu yg gatal tgn nak lukis mcm2 tu...ehe :p

    ReplyDelete
    Replies
    1. Haha.. betoi2.. kadang2 idea tu datang xkena tempat.. hehe

      Delete
  7. berseni jugak kimi ni . haha . btw , nasihat yang bagus ! hehe :D

    ReplyDelete
    Replies
    1. Hehe.. xdala berseni sangat pun.. pakai conteng ja.. :P

      Delete

Komen jangan tak komen.. Makaseh :D