Berita Kopi: Tahniah Irma Hasmie Dan Ayu Raudhah.

By Kimi Jamai - March 29, 2013

Assalamualaikum..
Salam muhibbah... Dalam entry ni, aku xnak pok pek pok pek banyak2... Just nak ucapkan tahniah kepada Irma Hasmie yang baru melahirkan baby yang comel.. Tahniah buat Irma Hasmie ngan suami dia... Dan tahniah jugak kepada Ayu Raudhah yang jugak baru beranak.. Tahniahlah yer...


Ni gambaq baby depa..


Tweet Zaquan Adha menyatakan Ayu Raudhah dah melahirkan putera pertama depa..
Tahniah..


Lepas ni bertambahlah tanggungjawab masing2.. Jaga amanah itu sebaik mungkin, Insha Allah baiklah jadinya nnt.. Aku xbleh nak cakap banyak sebab aku pun xda anak lagi.. Haha.. Tunggu nnt aku ada anak, bleh la aku gebang banyak sikit.. keh3..Papepun, tahniah sekali lagi untuk depa.. Thats All kot.


Assalamualaikum.
******************
Jemput Komen

  • Share:

You Might Also Like

10 Org Buat Aku Senyum

  1. saat menjadi seorang ibu dan bapa adalah saat paling manis, tahniah kepada kedua2 pasangan

    ReplyDelete
  2. alhamdullilah . syoknya depa :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. A'ah.. rasa macam nak ada anak la plak ><

      Delete
    2. haha ! IN SHA ALLAH . kawin la cepat-cepat . boleh kami pi :)

      Delete
    3. Haha.. kahwin tu mmg la nak.. tapi diri ni xcukup serba serbi la wiedaa.

      Delete
    4. ok-2, penuhkan ilmu di dada dulu kay ? hehe

      Delete

Komen jangan tak komen.. Makaseh :D