Jom Tengok: Top 10 Website on Alexa Rank

Assalamualaikum..
Salam muhibbah... Aku ni boleh dikatakan baru la dalam dunia blog2 ni.. Baru setahun jagung... Jagung yg hidung dok berhinguoih lagi, jerawat pun xtumbuh lagi.. Haha.. So, banyak benda la yang aku masih tatau.. So, bila aku BW ke blog2 yg mmg dah pro, bila dibincangkan isu2 blogging ni, SEO, Rank and so on aku akan blurr seketika..Bab2 edit2 template dah tau sikit2... Tapi bab2 SEO and cmna nak naikkan alexa rank and pagerank mmg aku buta sikit.. Tapi adala jugak dok usha2 and dok belajaq sikit2.. Kita mula dari bawah pun xpa aih.. Semua orang pun kena mula dari bawah kan? Harap2 nnt one day aku adalah ilmu dalam bab yg tu plak.. 

Anyway, ni aku nak share ngan hgpa, website2 yang menduduki carta Top10 dalam ranking alexa.. Tau dak alexa tu benda apa? Aku pun xreti nak explain Alexa ni cmna, tapi it seems that this thing is pretty important for a lot of bloggers out there..Basically, kita bleh check ranking blog kita and a few other things kat situ ...Eh, ni dia Top10 website on Alexa rank beserta dengan maklumat tambahan dia.







 





Itulah dia senarai website top10 alexa.. nak tau dak rank aku berapa dalam dunia ni? haha.. xpayah tau laa.. berjuta juta juta juta nuu.. haha.. tapi xpa, kita mula dari bawah.. :) Oklah, thats all aku nak kongsikan..

Assalamualaikum
*****************
Jemput Komen


 

Kimi Jamai | Building Me. Copyright © 2008-2014 | Powered by Blogger