Jom Tengok: Design Bag Yang Unik.. Lai lai lai

By Kimi Jamai - March 07, 2013

Assalamualaikum..
Salam muhibbah... Hari ni agak letih sikit.. Tatau la pasaipa.. Ni pun dok bukak mata sikit2 ja.. Esok lusa tulat aku cuti.. So, maybe aku akan menghabiskan masa berstudoq (Study+tidoq) dan jugak kerja2 lain selaku orang bujang.. Selalunya time hujung minggu ni aku akan bangun extra awal (lewat) dan jugak akan memberikan fokus yang lebih terhadap perkara2 dan hal2 pelajaran yang aku xpaham (dalam mimpi) dan banyak lagi la perkara yang berfaedah (seperti tidoq).. No la, time2 cuti ni la gua basuh baju, kemas bilik dan sebagainya (tidoq).. Oklah, ni aku nak share ngan hgpa design2 bag yang unik2 dan pelik2.. Nak tergelak pun ada, kagum pun ada bila tgok bag2 ni.. Tapi nak beli tu kompom2 xla.. Pelik bebenau..Jom tengok!

















and last but not least
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.



Haha.. thats all aku nak kongsikan..
Assalamualaikum
*************
Jemput Komen

  • Share:

You Might Also Like

10 Org Buat Aku Senyum

  1. tuudia ! pelik benor beg dia . tapi kalau dijadikan koleksi best jugak . beg rupa gitar tu macam cantik je . kena dengan jiwa :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. haha.. samalah kita, suka yg gitar tu jugak..

      Delete
  2. Yang last tu paling style , hahaha

    ReplyDelete
  3. dan yg terakhir sekali selalu digunakan XD

    ReplyDelete
  4. Comeeeeel beg bus tu >,< hihi. Btw, Thanks follow me, sorry lambat.. jarang online :) hehe.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Haha.. tulah, tapi kalau beli pun buat koleksi je la.. thanx sudi singgah..

      Delete
  5. yang gitar tu ok. plastik sampah tu bahaya. hahaha >_<

    ReplyDelete
    Replies
    1. wah, ramai yang suka guitar tu.. haha.. samalah kita.. yg plastik sampah tu hiasan ja..

      Delete

Komen jangan tak komen.. Makaseh :D