Xdak Idea 3

By Kimi Jamai - May 21, 2012

Assalamualaikum pembaca..Smiley

 baru2 ni budak2 MRSM merbok batch-3 ada buat REunion kat mrsm..reunion tu motifnya ialah nak p amek sijil SPM n nak jumpa balik ngan mmber2 mrsm dulu.. seronok bila dapat tgok muka2 kawan suma after brapa lama dah xjumpa...tgok suma pakat2 dah lain..ada yg makin gemuk, makin kurus makin cun makin ensem makin comey makin botak makin tough makin berjanggut makin.. *pang! ( brapa bnyak makin daaaa) adoi.! pokoknya mmg macam2 la yg dah berubah dengan kawan2 aku suma.. tetiba plak terlintas kat kepala aku " apa plak yg dah berubah dengan diri aku sendiri?" .. aku rasa aku ni mmg xda pa yg brubah kot..dok tara ni ja.. cikgu2 plak  xramai yg ada dalam ofis..suma pakat dok dalam kelas..tgah jaga periksa kot *if im not mistaken..

 adoi.. dah xdak idea nak tules apa..haha..cmna ni? Smiley hgpa ada idea x?  aku dah clueless ni..so, let me just end it here la noh...haha... k assalamualaikum.. :D


  • Share:

You Might Also Like

0 Org Buat Aku Senyum

Komen jangan tak komen.. Makaseh :D