Tips : Camna nak senang tidoq :)

By Kimi Jamai - May 23, 2012

Assalamualaikum saudara saudari yg ensem2 n comey2 n cantik2 n tough2 sekalianSmiley
.. arini sibok bebenor aku berjalan.. act kawan2 aku n aku tgah dok plan satu program motivasi ni..nak buat kat sekolah kat Baling...esok dah nak start, tu yg bz sikit arini,, Anyhooo, lets get to the point la noh,..aku malam ni nak share ngan hgpa tips cepat tidoq ( versi kimi jamai :D)..aku ni jenis yg susah nak mampuih nak tidoq n aku tau hgpa suma pun sama jaaa kan? mana ada geng2 remaja2 ni tidoq pukui 9... yg tidoq pukui 9 tu suma geng2 orang hat dah reja ja.. kan?  kita geng2 muda mudi ni, pukui 1 ke atas baru nak start kembang kempis hidung ( belum menguap lagi XD)..tapi kadang2 kita kena tidoq awai gak sbb tu la aku guna tips2 senang tidoq ni untuk bantu aku tidoq awai sikit.. nak tau dak?? ok jom tidoqEmoticon....zzzZZZzzzZZ



keBOOmSmiley! anda sekarang di alam mimpi ( freak!)... hehe.. oklah..ni dia bnda2 yg bg aku senang nak tidoq..Smiley


  • Mandi sebelum tidoq ( depa kata senang dapat paru2 berair tp aku buat jugak..ooops!)
  • Dengaq ayat2 quran yg dipasang dengan volume yg slow...bunyi mcm sayup2 gitu..
  • Pegang bnda ajaib yg dipanggil "buku"..bila pegang buku ja komprooom3 berat kelopak mata ni brtambah jadi 3 kilogram..
  • Letak kaki atas kusi sambil baring.. Smileyaneh x? x kan?
  •  Dengan instrumental lagu2 sedih..(tidoq sambil nangesSmiley) hoho..
  • Tutup muka dengan bantal... (org kata kalu buat cmni senang kena resdung...ooops!)
  • Pasang crita How I met Your Mother sambil aku dalam usaha nak tidoq ( tataula kenapa aku rasa nak tidoq bila aku play crita ni tp aku suka crita ni!)



SmileyItu sajalah sedikit sebanyak bnda2 yang boleh buat aku rasa nak terlena..kalu x, mmg pukui 2 setengah la baru aku nak cari sarung bantal, bantal, selimut n suma bnda2 atas katil tu laa.. thats all for tonight..

nampak x yg aku tido aku ni sangat fake? XD

assalamualaikum..Smiley


  • Share:

You Might Also Like

2 Org Buat Aku Senyum

  1. yg mandi tu berkesan gila.. mandi je terus berat mata.. hue hue

    tw, nice music player bro

    ReplyDelete
  2. tips dari aku plak , bergolek atas katil tu 360 round , sampai penat tertido sndiri la.huhu

    wehhh dh tukar lagu, awesomeeee....

    ReplyDelete

Komen jangan tak komen.. Makaseh :D