-TIPS: Iron Baju Future Stail-

By Kimi Jamai - May 04, 2012

Assalamualaikum people..
 malam ni nak share ngan hgpa tentang tips untuk iron baju dengan lebih effectif dan berkesan dan ada effect dan mudah dan menyeronokan..(is there??Emoticon) mak aku prnah cakap,"kerja yg paling mak xsuka sekali, iron bajula".. since that, aku dok cuba mcm2 cara to make the process of meng -iron baju jadi lebih mudah n nmpak cool ( u got to be kiddin!Smiley)...yep, u hear me right! sit down people, im about to drop some knowledge here (kalu mmg hgpa dah sitdown tu, truih baring la)...tp b4 aku habaq tips ni, silalah masukkan RM 15 kedalam akaun 43550134172384723098234921..(WHAT? Smiley) haha..no lah...ok2..here u go..the tips:

first: amek baju2 yg hgpa nak iron tu..pastu letak atas meja..
  jgn iron kasut plak XD  



second: amek seketul bantal n letakkan jugak diatas meja hgpa
  bantal hgpa konfirm2 x putih mcmni kan? (gimme 5!)


                       

third: pakaikan baju yg hgpa nak iron tu kat bantal td tu....
   jgnla pakaikan dua2 sekali mcm dalam gambaq ni.. XD  

 Finally and terakhirsekally: amek iron hgpa n start mengiron bantal yg telah dipakaikan baju tu..sumanya akan jadi lebih mudah dan lebih berkesan(no!) ..selamat mencuba .. :)
 skarang ni dah ada iron yg guna wappp tau...

jadi, itu sajalah yg aku nak kongsikan malam ni..TIPS IRON BAJU DENGAN LEBIH MUDAH.. aku mmg iron baju aku guna cara tu..kalau xcaya, tanyalah sapa2 yg prnah jadi roomate aku..ok..thats all for today ..tatatititata

  • Share:

You Might Also Like

0 Org Buat Aku Senyum

Komen jangan tak komen.. Makaseh :D