Jom Tengok: Bengkok Terbongkang.

Assalamualaikum.
Salam muhibbah..  Balik rumah kali ni aku perasan yang Si Bengkok ni dah gemok gedempol dah..  Dah mcm kucing geng bapak2 dah.. Tapi yg lawaknya, gemok2 Bengok ni pun, dia still dok manja ngan mak aku.. Dok p peluk mak la.. Dok golek2 depan mak.. Haha.. mengada btoi.. Semalam aku saja ja baringkan dia terbongkan terkangkang tau.. Lepas tu aku lepaskan lah dia.. Tengok2 dia bleh terlena btoi2 dengan posisi terkangkang tu..Nah tengok ni..









Mengada ngada kan ? haha.. Lepas tu dia dengar suara mak aku, truih bangkit lari p kat mak aku.. Hgpa nak tengok dak Bengkok berlakon? Cuba tengok video  kat bawah ni, minit ke 4.20.. Tapi adik aku panggil dia johny.. Sebenaqnya tu Bengkok tu..


  


Orait. tu sajalah yang aku nak kongsikan kali ni.. 
Assalamualaikum
*******************
Jemput Komen
 

Kimi Jamai | Building Me. Copyright © 2008-2014 | Powered by Blogger