Jom Tengok: Keyword XBleh Blah #3


Assalamualaikum.
Salam muhibbah.. Harini bukak blog ternampak satu keyword yg xbleh blah masuk ke dalam blog aku ni.. Mcm2 org cari kat internet ni kan? haha.. Dan mmg dah jadi satu hiburan plak kat aku untuk baca keyword2 yang masuk ke blog aku ni.. Nak tau kali ni keyword apa yg xleh blah tu? Ni haaaaaaa..


KOPI KUAT KENTUT.

Haha.. Selama ni aku dok dengaq kopi kuat tenaga batin ja.. Tapi kali ni first jumpa kopi kuat kentut.. Keh3.. Adakah kopi yang dimaksudkan tu kopi yang boleh ubati penyakit kuat kentut? ataupun kopi tu merangsang kentutan? Hanya org tu ja yang tau.. Tapi yang pasti, dia dah masuk ke blog yang salah la.. Mmg xpernah aku buat entri pasal kopi kentut tu rasanya.. Mungkin akan datang nnt ada kot.. Jadi, sesiapa yg mmg ada menjual kopi kuat kentut tu boleh la maklumkan kat aku untuk aku promote kat sini.. XD Orait, sampai sini dulu... Jumpa di lain entri!


Assalamualaikum.
*******************
Jemput Komen

 

Kimi Jamai | Building Me. Copyright © 2008-2014 | Powered by Blogger