Jom Tengok : Entri Pasal Nak Bina Muscle?

By Kimi Jamai - October 05, 2013


Assalamualaikum.
Salam muhibbah..Salam ahad semua.. Seperti biasa, rutin harian hari ahad aku adalah.. Bangun2 tidoq sedikit lambat (sedikit kah?), lepas tu get ready untuk berdobi baju.. Selalunya sebelum2 ni aku basuh baju guna mesin basuh ja.. Tapi minggu semua mesin basuh yg ada kat kolej ni dah rosak.. Xdak pilihan lain melainkan suruh junior tolong basuhkan.. haha.. melawak ja..  Basuh sendiri la jawabnya kan.. Dah la minggu ni tetiba bleh byk plak baju aku dalam baldi tu.. Xpa, exercise. Lepas berdobi aku akan relax2 jap.. Mandi semayang zohor n then makan sambil tengok family guy.. Lepas tu relax2 jap, then buatlah kerja2 apa yg ada.. Memandangkan minggu depan byk assignment nak kena hantaq makanya, byk sikitlah kerjanya harini.. Ada test plak minggu depan.. So, malam ni mmg padat..

Tapi sempat lagi aku bukak blog ni.. Bukak blog ni mmg rutin harian.. haha.. bukan hari ahad ja.. Hari ni aku bukak2 blog dan aku cek stats aku.. Kat keyword harini byk from google yg masuk under keyword tips2 nak bina otot bina badan.. Ramai yg dah mula nak bina badan la tu kan.. Bagus2.. Aku yg kurus kering ni pun rasa mcm nak membina apa2 yg boleh dibina jugak ni.. keh3.. 

 



Alhamdulillah, blog aku tersenarai dalam first page carian google untuk beberapa keyword2 panas dalam topik membina badan.. Thanx to member aku Zahid Ibrahim yg sudi berkongsi tips2 bina badan berkenaan dalam entri INI dan INI.. Lepas ni insha Allah blog ni akan keluarkan lebih byk tips2 kesihatan especially dalam perihal nak membina muscle dan sebagainya ni..




Orait, tu saja yg aku nak kongsikan untuk kali ni.. Jom kita pakat2 exercise bina badan jom.. Hehe.. So, jumpa di lain entri lah yer..

Assalamualaikum.
*****************
Jemput Komen

  • Share:

You Might Also Like

0 Org Buat Aku Senyum

Komen jangan tak komen.. Makaseh :D