Keyword Xleh Blah : Cara Mantapkan?

By Kimi Jamai - September 01, 2013


Assalamualaikum.
Salam muhibbah... Esok nak balik UPM dah.. Sob sob sob *haaa, xpayah nak sob sob sangat lah.. Dah 2 bulan lebih dok rumah, now its time to masuk balik medan perang.. Hehe.. Orait, nak masuk medan perang ni semangat kena berkobar kobar la kan.. Btw, naik sem baru ni ceq jadi senior.. Haha.. Dok buat seronok pa tatau la.. Jadi senior ja pun.. Mstilah seronok, boleh la mintak junior tolong siapkan assignment ye dak? Hehe.. No lah, aku bukan manusia mcm tu.. Kerja sendiri, sendiri buatlah, xkiralah hg senior ka, super senior ka, super sayaaa ka, btoi dak? 

Btw, tu bukan main topic yg aku nak kongsikan kali ni..  Kali ni aku nak share satu lagi keyword yg xbrapa nak boleh blah yang masuk ke blog aku ni.. Haha.. Mula2 aku tengok tu tersembol jugaklah beberapa butir nasik melalui hidung aku ni... keh3..Nak tau apa keywordnya? Nah nindiaa..

Cara nak mantapkan jubur.

Haha.. Cara Nak Mantapkan Jubur? Ni suma msti gara2 entri daripada penulis jemputan aku haritu..Yg ni haa 3 Tips Bina Otot.. Yg xleh blahnya, dia guna perkataan Jubur tu.. Haha.. Aku tataula pasaipa, tapi mcm kelakar ja perkataan jubur tu.. Hehe.. Aku harap tuan empunya badan tu dapatlah info yg dia cari kat blog aku ni.. Orait, tu sajalah yg aku nak kongsikan kali ni.. Jumpa di lain entri!

Assalamualaikum
****************
Jemput Komen

  • Share:

You Might Also Like

0 Org Buat Aku Senyum

Komen jangan tak komen.. Makaseh :D