Segmen-Saya Mahu Ditegur


Assalamualaikum.
Salam Muhibbah.. Saya mahu ditegur! Bukan ditegur jin as in kena sampuk suma tu.. Tapi ingin ditegur oleh rakan2 blogger.. Hehe.. Dalam minggu ni byk dok tengok blogger2 lain join satu segmen ni.. Segmen yg dinamakan Saya Mahu Ditegur. Penganjur segmen ni adalah encik eryqazz blogger otai.. Hehe.. Jadi aku pun nak la ditegur dan menegur jugak kan.. 


Tujuannya aku join segmen ni adalah untuk mendapat kenalan2 baru sambil2 meneguhkan lagi kedudukan dalam dunia blogging ni.. Teringin nak pergi jauh dalam arena penulisan blog ni.. Jadi salah satu caranya adalah dengan berkenal kenalan dengan rakan2 blogger yg lain melalui segmen2 mcm ni.. :) Jadi marilah kita saling tegur menegur.. "Bersatu kita teguh, Bertegur kita erat" *cewwah.. hehe..  Sampai sini dulu kot.. :)

Assalamualaikum.
***************
Jemput Komen
 

Kimi Jamai | Building Me. Copyright © 2008-2014 | Powered by Blogger