Sembang2: Kaki Lima T-Shirt Printing!

By Kimi Jamai - September 20, 2013

Assalamualaikum.
Salam Muhibbah.. Harini hari gumbira sebab aku sekarang ada dekat rumah tercintun di SP kedah.. Walaupun baru dua minggu ja naik semester tapi rindu kat rumah ni dah mcm sebulan xbalik.. *Anak manja bak hgg!.. hehe.. Kira oklah kan, haritu masa cuti hari Malaysia aku xbalik mcm student2 lain.. So, fair enough la.. Aku sampai ke rumah petang tadi.. Ada Mak, kaklong aku ngan anak sedara aku ja.. Yg lain pakat2 xdak dah.. Suma belajaq jauh2 dah.. Ayah aku plak kerjanya di Perak sana nuh.. So, kalau kaklong aku balik Kulim, tinggailah mak aku sorang2... Nasib baik aku balik! Bleh teman dia.. :)

Ok, entri kali ni ditulis sebenaqnya nak mempromote bussiness baju yg agak menarik konsepnya. Dimana baju yg aku maksudkan tu mempamerkan kata2 yg menyokong perjuangan Jihad di bumi2 yg tak bernasib baik mcm Palestine, Syria, Mesir dan sebagainya.. Nama syarikatnya adalah Kaki Lima T-Shirt Printing.. Design2 yg disediakan pun mmg menarik2 sumanya..Dan material kain dia pun sedap dipakai.. Aku pun ada dah satu! hehe..


Model xbertauliah..

Kalau rasa berminat nak tempah, boleh la buat tempahan di facebook page depa:


Orait, tu saja yg aku nak kongsikan kali ni..
Assalamualaikum.
*****************
Jemput Komen

  • Share:

You Might Also Like

0 Org Buat Aku Senyum

Komen jangan tak komen.. Makaseh :D