Sembang2: Ramai Yg Nak Nikah Khitbah Ke?

By Kimi Jamai - September 27, 2013


Assalamualaikum.
Salam Muhibbah.. Harini xbanyak traffiq organic yg disumbangkan google ke blog aku.. Tapi alhamdulillah, still ada gak.. Dan keyword yg agak hangat untuk hari ni adalah "pengalaman nikah khitbah". Aku percaya 100 yg traffic2 ni masuk ke blog aku ni disebabkan entri aku berkenaan dengan ex-roomate aku yg nikah khitbah beberapa bulan yg lepas.. Entri tu aku tulis sekadar nak sampaikan ucapan tahniah aku kat member aku tu.. xsangka plak entri tu naik sebagai salah satu entri panas kat blog aku ni.. haha.. Boleh dikatakan, setiap hari ada traffic organic berkaitan dengan keyword tu.. Tudiiaa, nampak dah ramai yg bercadang nak nikah khitbah ni.. hehe.. Aku pun mcm nak ja.. keh3..

From nuffnang punya stats.


Sebenaqnya, aku dah banyak kali dah tengok org2 kat sekeliling aku nikah khitbah.. Kakak2 aku dan mmber aku. Cuma aku jelah yg belum lagi.. hewhewhew..  Xsampai masa lagi kot.. Lambat lagi aku nii.. haha.. So, disebabkan keyword ni mmg sangat kerap masuk ke blog aku ni, insha Allah dalam masa terdekat ni, aku akan cuba minta ex-roomate aku yg bernikah khitbah tempoh hari untuk kongsikan pengalaman sebenaq dia dalam blog ni... Aku selalu jugak tanya2 dia perkembang dia dan isteri, jawapan dia alhamdulillah sumanya positive2.. Bahagia dan sebagainya lah.. Walaupun dia masih lagi seorang pelajar* sebaya dengan aku, tapi Alhamdulillah semua urusan rumahtangga depa dipermudahkan dari segala aspek.. Nntlah dia kongsikan kat sini dengan lebih lagi... Ehhhh, satu lagi benda, depa bakal jadi parents xlama lagi.. haha.. Subuq btoi mmber aku sorang ni..  Orait, tu saja yg aku nak kongsikan kali ni.. 


Assalamualaikum
***************
Jemput Komen

  • Share:

You Might Also Like

0 Org Buat Aku Senyum

Komen jangan tak komen.. Makaseh :D