Sembang2: Sayonara.. Balik UPM !

By Kimi Jamai - February 16, 2013






Esok dah nak balik UPM... tatau nak kata apa perasaan aku sekarang ni..Nak kata sedih, xsedih sangat.. Nak kata seronok pun  jelas2 dah hipokrit kat situ.. haha.. So, sekarang ni perasaan aku just tengah2..Tapi bila mengenangkan yang aku balik UPM tu untuk menuntut ilmu, ada mai satu perasaan yang berkobar-kobar sikit nak melangkah masuk upm balik.. sikit jela.. hehehe.. Btw, barang pun aku xbrapa nak kemas lagi..  Yep, sekarang ni.. detik ni.. saat ni.. jam menunjukkan 2.16 pagi 17 hb februari 2013...  Tapi barang aku dok berteraboq tara tu jugak..


Baju tu lipat elok dah.. tapi malas nak buh dalam beg.. muehehe..

ni pun sama... kantoi guna sabun serai wangiii.. haha


Padahai tiket aku esok pukul 10.30 pagi.. Bas Jelita.. Awat bas tu nama Jelita? Ntahlah, sebab bini tauke bas tu mmg cantik jelita kot.. haha.. 



So, hgpa doakanlah perjalanan aku selamat2 sumanya... Xda tersesat sampai ke Singapura ataupun sampai ke Sungai Petani balik.. haha... Harapnya, sem depan aku akan lebih pokus dalam kelas n dapat result yang lebih comel.. Kepada member2 yang akan memulakan sem baru jugak, aku ucapkan selamat berjuang kembali... Ingat, belajar tu satu perjuangan, n perjuang tu mmg semestinya akan penuh dengan dugaan.. Dugaan dari bermacam-macam sudut, emosi, rohani, fizikal dan mental.. So, kita sama2 cuba perkuatkan setiap sudat tu ( sudat pun boleh.. suduuut) supaya kita dapat hadapi dugaan yang akan datang nnt.. 

 Lepas ni akan jarang sikit berjoget kat sini sebab nak fokus kat assignments and exam and bla bla bla bla bla bla bla bla bla bla bla bla bla bla bla bla bla bla bla bla bla bla bla bla bla bla bla bla bla bla.. So, lepas ni mmg entry tu, sebulan sekali la baru terupdate.. hehe.. Ok, semoga semuanya baik2 saja...Thats all dari aku untuk kali ni..

Assalamualaikum.
*****************
Jemput Komen

  • Share:

You Might Also Like

16 Org Buat Aku Senyum

  1. hihih....selamat pulang ke upm yeahhhhhh....

    ReplyDelete
  2. lekla. jgn sedih2 sangat la :D. kejap je. nnti cuti la balik. selamat pulang ke UPM :D

    ReplyDelete
    Replies
    1. Haha.. xdala sedih sangat pun ekceli.. hehe.. :D

      Delete
  3. orang dah sampai upm dah nih... = ='

    ReplyDelete
    Replies
    1. Haha... Org tengah dok otw ni.. japg sampai lerr.. hehe

      Delete
  4. pandai kimi buat doodle tu..btw, mesti dah smpai, ke dok lagi..haha...selamat kembali ke UPM la kimi..all the best..:D

    ReplyDelete
    Replies
    1. Hehe.. guna software online ja alyn... :) Thanx alyn.. :D

      Delete
  5. dah tak dak dah Kimi Jamai kat SP , sobs-sobs :')

    ReplyDelete
  6. welcome back to medan perang . selamat berstudy , ber-assignment , ber-exam , ber-kuiz dan seangkatan dengannya :)

    ReplyDelete
  7. By the time aku baca entry ni, kau dah start ngan sem baru dah pun. Ntah2 kau ngah dalam kelas. Hahaha!

    Biasa la perasaan nak balek U tu, mmg macam tipu je kalau seronok. Kalau seronok pun, maybe cuma seronok nak jumpa kengkawan. Or takpun, kalau bonus ada marka kat tempat blaja tu. Hehehe. Selamat blajar je Kimi! Blaja rerajen ye adek Kimi. Ehh?

    ReplyDelete
    Replies
    1. haha.. By the time aku reply comment ni, aku dah masuk hari kedua dah liyaa.. haha.. Thanx yer.. Eh, adik ke? :D

      Delete

Komen jangan tak komen.. Makaseh :D