Pengalaman: Cerita Kedai Kopi Masuk REMAJA?

By Kimi Jamai - October 02, 2012


Assalamualaikum..
Salam muhibbah... Hgpa busy dak? aku ada benda nak kongsi ngan hgpa ni.. Tapi kalau dah sempat bukak blog aku ni kompom2 la hgpa x busy kan? hehe.. So, bacalah sampai habes noh.. Beberapa hari yg lepas ada sorang kawan blogger aku ni tulis sumting kat chat box aku kat tepi tu atas kanan tu... Dia tulis ni..


"jumpe blod(blog) anda kat REMAJA."

Aku pun curious la kan, REMAJA? Majalah tu ka? mmg aku pernah hantar email kat karangkraf about blog ni, tapi tataula plak depa btoi2 nak publish.. Pastu aku pun klik la dekat nama "AHS" tu untuk dapatkan kepastian n cerita yang selanjutnya la kan.. tapi xdapat.. nama tu di-link-kan ke benda lain.. So, aku pun bertambah penasaran la.. Nak beli majalah tatau kat mana ada juai.. Tapi aku nak jugak kepastian.. Hehe.. (PULUN TERUK TU!).. Aku try cari Majalah REMAJA edisi terbaru kat area2 UPM ni tapi xjumpa.. Kebetulan plak arini ada member aku nak kuar ke The Mines(Shopping mall) yg kompom2 ada kedai majalah2 suma ni kan, so aku pun kirim la kat kawan aku si Khairul tu... Hehe.. Dia pun tolongla belikan majalah REMAJA edisi Oktober.. Pastu dia bagi la kat aku.. Pastu aku pun bukak la dengan perlahan n dengan machonya (PEMBUHUNG! PADAHAI SELAK PAGE MACAM NAK TERKOYAK MAJALAH NI)..  n aku jumpa ni..

Gambar template blog cerita kedai kopi yang lama

Kita zoom sikit lagi k :)
.
.
.
.
.
.

Terselit kat celah2 tu..


Antara blog2 yg di-review by REMAJA untuk edisi oktober are,


Suma ketiga-tiga blog tu hebat2 belaka , follower depa suma beribu-ribu.. aku ni baru berapa kerat jaa followers..Rasa mcm taugeh yg terselit dicelah-celah Mee Goreng Special jaaa.. haha..  Papepun banyak2 terima kasih la kat KarangKraf yg dah pilih blog Cerita Kedai Kopi aku ni untuk direview bagi edisi bulan 10 ni... makaseh jugak kat Khairul yg tolong belikan Majalah ni.. n makaseh kat hgpa yg sudi baca entry ni sampai habeh.. So, tulah yg aku nak kongsi ngan hgpa untuk entry kali ni.. Makaseh sekali lagi.. 


Tingkatkan Prestasi, Kurangkan Kolestrolll
Assalamualaikum



  • Share:

You Might Also Like

23 Org Buat Aku Senyum

  1. This comment has been removed by the author.

    ReplyDelete
  2. perhhh cayalah ! adik2 kak aini terer2 ngat aihhh =P






    slm dari bumi Felda Besout :)

    ReplyDelete
  3. @anamizu kaito makaseh akak... Tapi xbleh lawan blog akak yg femes tu laaa.. haha

    ReplyDelete
  4. wuyoooooooooooooooooooooooo.........tabik2.

    ReplyDelete
  5. haaah ! jumpa pun. baru je baca REMAJA semalam tau :)

    ReplyDelete
  6. @nNadia hehe.. wah, rajin sungguh mai carik.. :D makaseh.

    ReplyDelete
  7. CKK memang best..tingkatkan prestasi, kurangkan kolestrol..good luck ^_~

    ReplyDelete
  8. Bestnya blog masuk majalah . Teruskan usaha ^^

    ReplyDelete
  9. Tahniah Kimi. Peningkatan yang amat baik :-)

    ReplyDelete

Komen jangan tak komen.. Makaseh :D