Jom Tengok: Koleksi Header Cerita Kedai Kopi.

By Kimi Jamai - October 28, 2012

Assalamualaikum..
Salam muhibbah... Dalam dok boring2 menyiapkan assigment ni aku rasa macam nak update blog la sat.. Hehe.. tapi malaih nak update panjang berjela-jela.. Just nak kongsikan dengan hgpa koleksi2 header blog cerita kedai kopi aku ni... Bila aku tgok balik suma header2 aku ni, barulah aku sedaq betapa pulunnya aku dalam bab header2 ni... Belambak nak mampuih header aku ..start daripada bulan 6 aritu sampai sekarang ni, dah berapa banyak kali aku tukaq header.. K lah, jom aku tunjuk k..

(Btw, idea share gambaq header ni aku pinjam daripada Cik Mai Senyum)

Versi nak raya..


Versi Nak Merdeka..

Versi saja2..

Versi Fail Terukk..

Versi Pemandangan indah la kononyaa..





Second latest..




Last but not least..



Banyak kan? Sebenaqnya ada belambak lagi.. tapi aku x berjaya nak cari yg lama2 punyaa.. Ni suma yg agak2 baru laa.. Apa yang bestnya is that everytime nak tukar header tu, ada ja ilmu baru yg aku dapat.. So, x sia2 lah aku kerja dok tukaq header ni.. Banyak yg aku dapat from blog tutorial, from video kat youtube n mcam2 lagi lah sumber.. So, tu ja pun yg aku nak share-kan malam ni...

Tingkatkan prestasi, kurangkan kolestrol..
Assalamualaikum..

  • Share:

You Might Also Like

11 Org Buat Aku Senyum

  1. Aku rasa header hang banyak stail kot. dr aku ni ha, tak penah tukaq header kot. apa kata hang try buat satu header utk aku memandangkan hang ni kreatif lagi inovatif. hehehehe. *please*

    ReplyDelete
  2. @Asmieza As boleh ja as.. Nnt aku free aku buat satu kat hg k.. :) hadiah aku bagi hg k..

    ReplyDelete
  3. woo bro memang untung lah pandai buat header sendiri, yang versi nak merdeka tu paling style aku rasa, caya lah keep it up

    Jal nak ajak join segmen ni Segmen aku dan mereka

    ReplyDelete
  4. @jal haha.. thnx bro.. aku blajaq dari kawan2.. :)

    ReplyDelete
  5. @timm_bill hehe.. makaseh.. suma tu dah jadi sejarah dah..

    ReplyDelete
  6. gila la rajin bt header.byk stail plak tu..haha
    aq x serajin mcm kimi.. -_-"

    ReplyDelete
  7. Header semua cantik-2.
    Kalau rajin,bina la jugak header utk sye. Hee :-D

    ReplyDelete

Komen jangan tak komen.. Makaseh :D