Jom Tengok: Alat Untuk Makan Popcorn Abad 23?

By Kimi Jamai - October 09, 2012


Assalamualaikum...
Salam muhibbah...  Sihat? alhamdulillah.. Kalau sihat boleh la aku kongsi ngan hgpa satu bnda yg agak menarik ni... (Kalau x sihat pun aku nak kongsi gak).. Apa yg aku nak kongsi ngan hgpa ni bakal menjadi pencetus kepada penciptaan gajet millenium seterusnyaa (ayat xmo kalah tu...booooooo!!).. Ok, maybe aku over sikit.. Sebenaqnya apa yg aku nak share just ni ha, ada sekumpulan org yg cipta mesin pelancar popcorn.. Nama dia The Popinator... Cara bnda ni berfungsi mudah ja, masukkan popcorn kwn2 dalam Popinator tu, pastu kalau terasa nak makan  just cakap "pop".. N then mesin tu akan tembak keluar seketul popcorn ke dalam mulut hgpa..... X percaya? nah tgok video ni..




Amacam? cool? buang masa? merapu? haha.. Ok bnda ni mmg agak sempoi tapi ada beberapa persoalan yg buat aku pikiaq "ok, aku xperlu menatang ni untuk makan popcorn"..


1.Sapa yg suka makan popcorn seketui2?? seriusly?..
2. Kalau dia tembak pastu xmasuk mulut, kan membazir tu..
3. Guna tangan dapat keberkatan, dak gitu?
4.Benda alah tu nampak macam berat ja.. malas nak angkat p merata..
5. Sekali dia tembak tu masuk bijik mata, nahaaiii..


Kan? So rasanya kita kat malaysia ni xperlu kot Popinator ni... Makan guna tangan ja, lagi syiok dan nikmat... dan yg paling penting, jimatttt... So, tu jelah yg aku nak kongsikan dengan hgpa kali ni... Cauuu dulu k...

Tingkatkan prestasi, kurangkan kolestrol..
Assalamualaikum

  • Share:

You Might Also Like

6 Org Buat Aku Senyum

Komen jangan tak komen.. Makaseh :D