Sembang2: Header Baru 2014??

By Kimi Jamai - December 31, 2013

Assalamualaikum.
Salam muhibbah.. Its 2014 already!! *ok, i fake the excitment.. But still, happy new year people.. Selamat tahun baru, semoga tahun 2014 akan jadi lebih baik daripada 2013.. Semoga rezki kita makin murah dan mencurah2 dalam tahun 2014 ni... Semoga kita semua peroleh pengalaman yg boleh jadikan kita manusia yg lebih baik untuk the following years.. Semoga kita dapat improve diri masing2 untuk menjadi lebih positif.. Dan semoga kita didekatkan dengan perkara2 yang bermanfaat dan dijauhkan dari semua perkara2 yang xelok.. 



Untuk blog ni plak, aku dah tukaq bubuh header baru kat atas tu ha.. Hehe.. Saja nak gantikan header lama dengan yang baru bersempena dengan tahun baru ni.. Dulu, aku ingat lagi bukan setiap tahun, tapi setiap dua minggu sekali tukaq header blog... Tukaq template la.. tukar gadget laa.. haha.. Asyik dok tukaq jaa.. Tak pernah puas hati.. Tapi sebabkan benda tulah, aku dapat belajar mcm2 ilmu baru.. Tapi sekarang ni dah xubah dah kot template, aku mmg suka yg ni.. Cuma tulah, mungkin akan tukar header setahun sekali like I just did this time.. Hehe.. :) 

Header 2013


Header 2014

Anyway, aku harap aku akan lebih rajin untuk update blog ni dan kongsikan benda2 yg berfaedah untuk anda2 yang sudi datang jenguk blog aku ni.. InshaAllah akan aku kurangkan benda2 merapu kat sini.. Harapnya dapatlah tukaq domain jadi .my atau .com ka kan.. Ada x insan2 kat luar sana yg nak mensponsor domain untuk aku? haha.. Oklah, itu saja yang aku nak kongsikan kali, have a wonderful 2014 and May Allah ease all our urusan dalam tahun ni.. Amin.. Orait, thats about it.. Jumpa lagi di lain entri..


Assalamualaikum.
*****************
Jemput Komen

  • Share:

You Might Also Like

1 Org Buat Aku Senyum

Komen jangan tak komen.. Makaseh :D