Jom Tengok: Budak Sekolah Tersepit Kepala Celah Kerusi

By Kimi Jamai - January 02, 2014

Assalamualaikum.
Salam muhibbah... Harini settle lagi satu paper final aku.. Tinggal lagi 3.. Paper tadi, sebab masa jawab tu tengah dok overdose caffeine, so jawab pun suam2 kuku ja.. Lepas ni kena kurangkan lah pengambilan benda2 yang berkafein tinggi. e.g kopi ali kafe.. Hehe.. Anyway, lepas jawab paper tadi, balik bilik, aku bukak blog kejap.. Tengok statistik, klik kat traffic source, aku pelik tengok byk pulak keywords pasal "kepala sangkut kat kerusi" masuk ke blog aku... Dulu aku pernah buat satu entri pasal budak sekolah terkepit kepala kat celah kerusi, tapi lama dah tu.. Baca entri tu kat SINI.. Pelik jugak aku kenapa keywords tu boleh aktif balik..


Lepas bukak blog, aku bukak facebook..Lepas tu barulah aku tau pasaipa keyword2 tu masuk ke blog aku.. Rupa2nya harini first day budak2 sekolah masuk belajaq untuk tahun 2014 dan ada kes2 budak baru masuk sekolah tersepit kepala kat celah2 kerusi.. Hahaha.. Adohai..  Dalam byk2 aktiviti yg boleh buat kat sekolah tu, pasepa lah adik2 sekalian pilih untuk cuba masukkan kepala dicelahan kerusi tu.. Nak ukuq saiz kepala kah? Hehe..  


Mcm kesian pun ada, mcm lawak pun ada.. Haha..Msti budak2 ni akan ingat pengalaman ni seumuq hidup depa.. Haha.. Xpelah adik2 yer, lepas ni jgn dicoba lagi untuk selitkan kepala kat celah2 tu k.. Orait, tu sajalah yang aku nak kongsikan kali ni.. Ada x adik2 anda yg tersepit kepala kat kerusi jugak? Kalau ada, kongsikanlah cerita tu ek..haha *rasa jahat plak dok gelak kat adik2 ni..  Ok, jumpa lagi di lain entri!

Assalamualaikum
*****************
Jemput Komen



  • Share:

You Might Also Like

1 Org Buat Aku Senyum

Komen jangan tak komen.. Makaseh :D